29 Aralık 2015 Salı

nişastalı un kurabiyesi

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime iyi akşamlar  dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.her gününüz sağlıklı ,huzurlu,mutlu geçsin dileklerimle bugün sizlerle çok lezzetli ve güzel bir kurabiye tarifi paylaşmak istiyorum.sizlerde denemek isterseniz buyurun bakalım.

malzemeler:

250 gr oda sıcaklığında margarin
1 çay bardağı sıvıyağ
1 su bardağı pudra şekeri
1 su bardağı mısır nişastası
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
aldığı kadar un

oda sıcaklığında yumuşamış margarinin içine pudra şekeri eklenir ve karıştırılır.üzerine sıvı yağ eklenir ve tekrar karıştırılır.vanilya,kabartma tozu ve nişastada eklendikten sonra tüm malzeme elle yoğrularak karıştırılır.
en son azar azar un ilave ederek ele yapışmayan kulak memesi kıvamında hamur yapılır.hamurdan küçük yuvarlaklar yapılır ve tepsiye dizilir.kurabiyelerin üzerine çatalla hafif bastırarak şekil verilir.
160 derece fırında pişirilir.
soğuyan kurabiyelerin üzerine pudra şekeri serpilir ve servis yapılır.
afiyet olsun.


6 yorum:

sevdicann dedi ki...

Unfortunately kurabiyesini çok severim uzun zamandır yemedim. Yapmanın zamanı geldi

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Bayilirim bu kurabiyelere :))Nefis gozukuyor afiyet olsun..

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Ellerinize sağlık, görüntüsü çok lezzetli gözüküyor.
Sizin ve sevdiklerinizin yeni yılını içtenlikle kutlarım.
Esen kalın.

Benden Sofralarınıza dedi ki...

Ellerine sağlık canım, harika görünüyorlar. Aynı kurabiyeyi ben farklı bir şekilde yapmıştım, henüz bloguma koymadım. Çok lezzetli oluyorlar.

vişnap dedi ki...

Hiç nişastalı kurabiye yapmadım aslında yapmak lazım sanırım kıyır kıyır oluyor eline sağlık canım afiyetler olsun.

Tarif Dunyam dedi ki...

Kurabiye çok severim kim bilir ne kadar nefis olmuştur ellerine sağlık :)