30 Mayıs 2011 Pazartesi

AVON

herkese günaydınlar ve mutlu bir hafta diliyorum arkadaşlar.bloglardaki yorum sorununu  birçok arkadaşım çözdü sanırım.hala sorunu devam edenler  için bir önceki yazımda nasıl düzelteceklerini anlattım.insallah onlarda çözerler.bugun sizlere tarif değil ürün tanıtımı yapmak istiyorum.geçen hafta bölge toplasında yeni ürünleri yakından gördük.bilgi aldık.ben size birkaç ürün göstermek istiyorum.bilgi almak isteyenler bana yorum veya mail atabilirler.

senses duşjeli ve yeni çıkan kiraz kokulu şampuan(harika bir kokusu var) 5tl

35 yaş üstü anew gündüz kremi


yaz ayları için hem ucuz hem hafif parfüm seçenekleri
15 tl


colortrend dörtlü göz farı.8.5 tl

yeni çıkan erkek vucut şampuanı

harika bir parfüm.benim stoğumdan.şuanda katalogta yok.

toplantıda sunulan waffle (sunum harikaydı)


tiramusu(harika bir sunum daha)

Hiç yorum yok: