14 Aralık 2012 Cuma

ıspanaklı krep

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime günaydınlar ve hayırlı cumalar diliyorum.gününüz sağlıklı ,mutlu ,huzurlu geçsin dileklerimle bugün sizlerle kahvaltı saatleriniz için çok lezzetli bir tarif paylaşmak istiyorum.sizlerde çay saatleri için değişik tarifler denemek istiyorsanız bu tarifi mutlaka deneyin derim.



malzemeler:
2 su bardağı süt
2 tane yumurta
1 .5 su bardağı un
1 su bardağı ıspanak püresi
1 pk kabartma tozu
yarım çay bardağı sıvıyağ
az tuz
süt ve yumurta çırpılır.ıspanak yıkanır ve rondoda  püre yapılır.(çiğden)sıvıyağ tuz ve ıspanak püreside eklendikten sonra kabartma tozu ve un eklenerek mikserle çırpılır.hamurdan kepçe yardımıyla yanmaz tavaya dökülür ve arkalı önlü pişirilir.
afiyet olsun.


18 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım hayırlı cumalar ıspanaklı krep süper fikir ellerine sağlık öpüyorum...

huuuubakbi dedi ki...

harika... anneannem bunu tepsiye döküp fırında yapar adına çırpma börek derdi.mevsimine göre değişik otlarla da yapardı bazen.ellerine sağlık hayırlı cumalar cnm

Gurme Şirine dedi ki...

aslında çayımın yanına 1 tane yollasan hiç fana olmazdı :))
canım ellerine sağlık...

hayırlı cumalar...

Unknown dedi ki...

Cok güzel görünüor ellerine saglik afiyetler olsun .

Unknown dedi ki...

Hayırlı cumalar canım ,çok lezzetli görünüyor...

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

canım ben alayım bu tabağı kanım bayağı düşük.
ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

denemeli pek lezzetli gözüktü ellerine sağlık:)

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

çok besleyici olmuş , emeklerine sağlık sevdacığım...

ihlamurcum dedi ki...

Ben bunun içine de ıspanaklı beşamelli hazırlıyorum,herkes bayılıyor.Elinize sağlık.

yildiz dedi ki...

Yiyenlere afiyetler olsun,ben de bugün cörekotlu kurabiyeden yaptim.
Harikaydi,ellerine saglik.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Bende bayılıyorum bu tada. Ispanak inanılmaz lezzet katıyor.
Sevgiyle kal.

kış güneşi dedi ki...

eline sağlık bende denedim çok güzel oluyor

Ferkay dedi ki...

Sevdacım krepler renkli renkli çok güzel olmuş ellerine sağlık canım..

çeşnici Handan dedi ki...

Çok güzel ve sağlıklı olmuş ellerine sağlık canım afiyetler olsun.

MAZES dedi ki...

ellerine sağılık canım,nefis olmuş.

Unknown dedi ki...

Rengin güzelliğine bittim ben ya..:))
Yemyeşil,nefiss görünüyor.
Ellerine sağlık canım..

neseersoy dedi ki...

İyi akşamlar diliyorum :-)Çok ilginç , denemem lazım , ellerine sağlık. Sevgilerimle.

senaserdaroglu dedi ki...

http://senaserdaroglu.blogspot.com