14 Eylül 2012 Cuma

kabak böreği

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime günaydınlar ve hayırlı cumalar  diliyorum.gününüz mutlu neşeli geçsin dileklerime bugün sizlere çok kolay bir kahvaltılık tarif vermek istiyorum.kabak sevenler için çok güzel bir alternatif olacak bu tarifi denemenizi öneririm.

malzemeler:
3 tane kabak
1 bağ dereotu
3 yumurta
1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı yoğurt
1 kase beyaz peynir
1 pk kabartma tozu
az tuz
aldığı kadar un
yumurta sıvıyağ ve yoğurt çırpılır.içine rendelenmiş kabak ve peynir eklenir.doğranmış dereotuda eklendikten sonra az tuz ve kabartma tozu  ilave edilerek azar azar un eklenir.yumuşak bir hamur yapılır ve yağlanmış kalıba dökülür.
180 derece fırında pişirilir.
afiyet olsun.

19 yorum:

Unknown dedi ki...

Nefis görünüyor canım, sufle gibi olmuş.. Ellerine sağlık..

kalpkurabiye dedi ki...

fırın mücver gibi değil mi ablacım:)
ellerine sağlık..
sevgiler..
hayırlı cumalar..

Unknown dedi ki...

Hayatım süper gözüküyor...En yakın zamanda deneyeceğim

ilhan dedi ki...

Kabağın en sevdiğim halidir. Fırında mücvere benziyor. Ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Canısı hayırlı cumalar ellerine sağ
lık nefis olmuş öpüyorum...

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

çok lezzetli görünüyor, ellerine sağlık...

gooogoook dedi ki...

Kabakla ilgili yapılan yemekler genelde hem pratik hem de metabolizmayı güzel çalıştırdığından sağlıklı oluyor ben de seviyorum, ellerinize sağlık.

kış güneşi dedi ki...

bende mücver yaptığımda denemiştim çok güzel olmuştu sizin tarifde çok güzel kabak sevmeyenlere iyi bir fırsat elinize sağlık

Cici Dükkan dedi ki...

Kabakla çok sevmeyiz birbirimizi, ama şu görüntü ye beni diye bağırıyor.:)
Hayırlı Cumalar...

Gurme Şirine dedi ki...

kabak böreğini çok severim...
nedense çok ama çok lezzetli oluyor...
canım ellerine sağlık...

Öcal-Mutfak-Esra dedi ki...

aa çok pratikmiş :)).ellerinize sağlık.tarif not edildi..

sevimin sayfasi dedi ki...

bizim evdede cok sevilir...
ellerine saglik nefis görünüyor

*mehtap dedi ki...

çokda güzel kızarmış,ellerine sağlık..

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

harika olmuş sevdacığım ellerine emeklerine sağlık...

pembe kekik dedi ki...

Ellerine sağlık.Nefis görünüyor.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Harika bir lezzet,harika bir görüntü.Ellerine sağlık canım:)
Fırın da müjver olarak hafif ve lezzetli oluyor.Ben de yapıyorum.Ve de çokk seviyorum:)
Sevgiler...

siyah kuğu dedi ki...

Kabak böreğine bayılırımm:))
ellerine sağlıkkk
enfess görünüyor canım.

zeymurancafe dedi ki...

işte yumuşacık bır borek ellerıne sağlık canım

Unknown dedi ki...

Çook güzel görünüyor, olsada yesek:))