25 Nisan 2013 Perşembe

salatalıklı dereotlu makarna salatası

tüm arkadaşlarıma ve ziyeretçilerime mutlu huzurlu akşamlar diliyorum.bu akşam sizlerle lezzetli ve bir o kadarda kolay bir salata tarafi paylaşmak istiyorum.ayrıca bu tarifi BEN BULDUM  ETKİNLİĞİ için sevgili blog arkadaşım hayattan azıcık a göndermek istiyorum.buyrun bakalım tarifimize:

malzemeler:
yarım pk boncuk makarna
2 -3 tane salatalık
yarım demet dereotu
1 kase yoğurt
sarımsak
tuz,zeytinyağ





makarna haşlanır ve süzülerek soğumaya bırakılır.
sarımsak soyulup ezilir ve yoğurtla çırpılır.makarna soğuyunca derin bir kabın içine alınır.doğranmış dereotu eklenir.salatalıklar rendelenir ve makarnaya ilave edilir.yoğurt ve tuzda eklendikten sonra karıştırılır.servis tabağına alınarak üzerine az zeytinyağ gezdirilir.
afiyet olsun.


12 yorum:

tatlı sefam dedi ki...

ne kadar ferah bır salata elıne sağiık etkınlık ıcınde ıyı sanslar

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık salata olsun bana yeter öpüyorum...

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Alltaki borekde cok nefis gozukuyor sanirim baklava yufkasindan yapabilirim birkac tane fazla koyarak??
Makarna salatasida nefis uzun zamandir yapmadim boyle birsey denemek lazim ..Ellerine saglik diyorum sevgiler..

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık, bizimkilerin hiç "istemezuk.! " demedikleri yiyeceklerden :) sevgiler

durutarifler dedi ki...

Tam benlik bir salata olmuş valla
Ellerine sağlık arkadaşım

Gurme Şirine dedi ki...

ellerine sağlık canım....
enfes görünüyor...

ihlamurcum dedi ki...

Nasılda lezzetli duruyor, bu aralar ben makarna,pilava hasret diyet halindeyim.

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok severim makarna salatasını.Afiyet şeker olsun..

keyiflisofram dedi ki...

ellerine sağlık nasıl da severim ,harika görünüyor:)

Unknown dedi ki...

Bol dereotlu tarafndan alayım ben bir tabak:)
Ellerine sağlık canım:)
Nefiss görünüyor.

Fatosca Tadlar dedi ki...

Ellerine sağlık canım, bende çok seviyorum bu tür salataları...
Nefis olmuş vallahi...
Sevgiler...

Banu dedi ki...

ellerine sağlık canım nefis bir tat sevgilerimle...