1 Nisan 2016 Cuma

peynirli yeşil salata

Tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime iyi akşamlar dileyerek  sevgilerimi gönderiyorum.Bugün sizlerle çok kolay bir yeşil salata tarifi vermek istiyorum.
Sizlerde yeşil salatayı şık sunumla denemek isterseniz buyurun bakalım.


  • 1 bağ marul
  • 4-5 dal maydanoz
  • 4-5 dal dere otu
  • 1 kutu konserve mısır
  • 2 tane domates
  • 2 tane salatalık
  • 1 paket muratbey topi peynir
  • tuz,zeytinyağ,limon
Yeşil sebzeler bol suda yıkanır ve kurtulur.
Doğranan sebzelere az tuz,zeytinyağ ve limon suyu eklenerek karıştırılır.
Servis tabağına alınan salatanın üzerine küp küp doğranmış domates ve salatalık eklenir.
Konserve mısırda yıkanıp süzülür ve salatanın üzerine serpilir.
En son topi peynirle süslenen salata servis yapılır.
Afiyet olsun.



13 yorum:

pınar doğan dedi ki...

Sunum çok şık gerçekten. Ellerine sağlık. Sevgiler

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık. Salatalarda mısırı da peyniri de çok severim.. Çok yakışıyor..
Sevgiler..

Zencefil Tasarım Evi dedi ki...

salataları çoğaltma mevsimi de geldi. Ellerinize sağlık

Bulbulunyeri dedi ki...

Ellerine sağlık. Salata nefis görünüyor.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Miss misss ellerine sağlık canım salataya asla hayır demem öpüyorum....

durutarifler dedi ki...

Ellerine sağlık. Bu aralar kilo alan bizler için süper :)

lezzettramvayı dedi ki...

elinize saglık mükemmel olmuş instagram.com/zeytinyağlı_tarfllerede bekleriz .ayrıca www.lezzettramvayi.com u ta bekleriz :)

Unknown dedi ki...

Peynirli salataları çok severim özellikle kahvaltılarda sıkça yüketiyoruz ama topi peyniri hiç denememiştim en kısa zamanda denemeliyim

Fincan Teyze dedi ki...

Salata harika görünüyor... Bu ara biz de topi peynire taktık... Çok seçici olan oğlum "top peynir" diye yiyor. Kahvaltının yarısında hoplayıp zıplamaya başlıyor. Toplar göbüşünde gol atıyormuş ;)
Peynirleri salatanın üzerinde görünce dayanamadım...
Sevgiyle kalın

Benden Sofralarınıza dedi ki...

Salata çok leziz görünüyor.

caferengigül dedi ki...

Süperrr :) yaz gelirken biraz diyet iyidir ve diyet için bol salata.

Nigar SARGIN dedi ki...

Sunuma bayıldım çok cici olmuş...
Ellerine sağlık canım.
Sevgilerimle :)

BAL ANNE dedi ki...

peyniri ilk defa gördüm çok şık sunum olmuş ellerine sağlık