25 Ocak 2013 Cuma

GELİN PASTASI

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime iyi akşamlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.bu akşam sizlerle çok güzel bir pasta tarifi paylaşmak istiyorum.bu tarifi ilk defa sevgili blog arkadaşım ANNEBALda görüp not almıştım.kendisine bu güzel paylaşım için teşkk ediyorum.en tarifin ölçüsüde ufak değişiklikler yaptım ama sizler orjinal tarif için lütfen arkadaşımın blogunu ziyaret edin.ayrıca bu tarifi PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ için sevgili blog arkadaşım http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/a göndermek istiyorum.buyrun bakalım gelin pastamızın tarifine:

malzemeler:
3 tane yumurta
1 su bardağı süt
1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı tozşeker
1 pk vanilya
1pk kabartma tozu
un
1 pk kakaolu pötübör büskivi
1 su bardağı süt
1 pk 3ü irarada kahve
1 poşet krem şanti
kremşantiyi çırpmak için süt

1 pk kakaolu puding ve süt
hindistan cevizi ve ceviz




kek malzemeleri çırpılır ve yağlanmış orcama dökülür.170 derece de pişen kek soğumaya bırakılır.1 su bardağı süte 1 pk 3ü bir arada kahve karıştırılarak kekin üzerine dökülür.kahveli kekin üzerine heryeri kapanacak şekilde kakaolu pötübör büskivi dizilir.
kakaolu puding üzerindeki tarife göre hazırlanır ve ılık olacak şekilde büskivilerin üzerine dökülür.
puding soğuyunca sütle çırpılan kremşanti pudingin üzerine dökülür.
5-6 tane kakaolu büskivi,ceviz ve hindistan cevizi rondoda çekilir ve pastanın üzerine dökülür.
afiyet olsun.


20 yorum:

Unknown dedi ki...

nefis bir pasta olmuş olsada yesem şimdi çayımın yanında :)
ellerinize sağlık..

Canan Demirbağ dedi ki...

Değişik ve güzel bir tatlı olmuş,ellerine sağlık.

LaceToys dedi ki...

Mutfağına buyurdum.. Çok lezzetli bir pasta gördüm ellerine sağlık canım..Sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık nefis görünüyor
öpüyorum.

pembe kekik dedi ki...

Ellerine sağlık. Pasta çok güzel görünüyor pastanın adı da çok hoş ve güzelmiş.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Nefis gozukuyor ellerine saglik..ne zamandir canim istiyor pasta yapmaya useniyorum..olsada yesem dedim suan.hmmmm:)

Unknown dedi ki...

Adıda pek güzelmiş eminim elzzetide öyledir..:))
Ellerine sağlık canım..
Nefiss görünüyor.

vişnap dedi ki...

Canım ellerine sağlık.Güzel bir pasta tarifiymiş notumu aldım bile sevgilerimle..

Güloanne mutfakta dedi ki...

çok güzel tam gelinlere laik bir tarif ellerine sağlık

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

bende bunu keki kakolu,bisküvisini beyaz yapmıştım,yapımı kolay ve şık görünümlü bir pasta oluyor eline sağlık canım ne güzelde kabarmış

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Muhteşem görünüyor. Adına bayıldım.
Sevgiyle kal.

gelibolu17 dedi ki...

Merhaba canımm güzel pastan şimdi yayında http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2013/01/gelin-pastas.html çok teşekkürler ellerine sağlık,gene beklerim,selamlar :)

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Sevdacım,ellerine sağlık.
Pastanın ismi ayrı güzel kendi ayrı güzel.Lezzetinin de nefis olduğundan eminim.
Ayrıca tarifi aldığın arkadaşın da ellerine sağlık.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık.çpk güzel olmuş.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canım bu pastayı bende görmüştüm bir blogta, tadını çok merak ettim nasıl oldu, kesinlikle tavsiye ederim diyormusun canım?
Bu arada görüntü çok güzel, ellerine sağlık:)

marifet ellerimizde dedi ki...

canım harıka olmus....ellerine emeklerine saglık....

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık...Not aldım kenara...

anne eli gibi dedi ki...

adını çok sevdim,pek güzelmiş :)eline sağlık canım..

Unknown dedi ki...

bu pastadan bende rastlamıştım ama denemedim hiç çok güzel görünüyor.
banada beklerim izleyicim olursanız sevinirim sevgiler...

Emel Yılmaz Akan dedi ki...

Pastanız çok güzel görünüyor tadını da merak ettim doğrusu...Ellerininze sağlık...Sevgilerimle....
Bende beklerim...