3 Ocak 2013 Perşembe

damla sakızı aromalı sütlaç

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime iyi akşamlar diliyorum.her gününüz sağlıklı, huzurlu ,mutlu geçsin temennisiyle bu akşam sizlere çok güzel bir sütlü tatlı tarifi vermek istiyorum.buyrun bakalım damla sakızı aromalı sütlacımızın tarifine.

malzemeler:
1 lt süt
1 küçük kase pirinç
4 yemek kaşığı pirinçunu
1 su bardağı tozşeker
1 pk damla sakızlı vanilya
tarçın
pirinç az suyla haşlanır ve süzülür.süt ve toz şeker tencereye alınır ve süzülen pirinçler ilave edilir.piriç ununu az suyla erittikten sonra süte ekleyip pişene kadar karıştırıyoruz.ocaktan almaya yakın 1 pk damla sakızlı vanilya ekleyip karıştırıyoruz ve kaselere döküyoruz.soğuyunca tarçınla süsleyip servis yapıyoruz.
afiyet olsun

18 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık her halini çok severiz öpüyorum...

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, ellerine saglik sütlac nefis...

LaceToys dedi ki...

Elinize saglik. Damla sakizinida sūtlacīda çok severim..Sevgilerimle...

Nursevin SÖNMEZ dedi ki...

dAMLA Sakızlı Vanilya görmemiştim. Teşekkürler bu güzel hafif tatlı tarifi için ve emeklerinize.

Canan Demirbağ dedi ki...

Sütlacı çok severim ellerine sağlık.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Sedacım,sütlacı çok severim,birde damla sakızlıysa bayılırım.Eline sağlık canım.
Sevgiler...

Böğürtlen Taneleri dedi ki...

Ellerinize sağlık sütlaçı pek sevmem ama damla sakızınada hayır dıyemem çok guzel görunuyor

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...


sütlaçççç.. mhhhh !

:))))
iyi seneler
sevgiler..

vişnap dedi ki...

Canım ellerine sağlık sütlaç bizim mutfağın demirbaşı ,epeydir yapmıyordum köyden süt gelmez olunca hamileymiş ineğimiz.Artık hazır süt alıp yapmalı çok özlendi tadı .Damla sakızlısını deneyim bende Sevgilerimle canımm.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Miisss gibi sütlaç en çok sevdiğim tatlılardan biri... Damla sakızı konusunda çok net değilim yapana göre değişiyor açıkçası, ellerine sağlık canımm....

Mutlu yıllar,
evren

Nigar SARGIN dedi ki...

Kokusunu aldım gibiiii şu an nefistir eminim canım ellerine sağlık ;)))

MAZES dedi ki...

bu gün bir şey çıkmazsa ben de yapayım...sade olacak benimki,canım çekti,yemek vakti mi geldi ne ?Ellerine sağılık canım.

Ferkay dedi ki...

Nefisss mis gibi damla sakızlı...

pasta köşesi dedi ki...

görüntü harika lezzete zaten ne şüphe ben birini hemen alıp bikaç kaşıkta bitirebilirim bol tarçınlı birde ımmm :) ellerine sağlık canım musmutlu bir yıl diliyorum sevgilerimle...

muhabbetsofrasi dedi ki...

sütaçla ara pek iyi değildir ama olsa yerdim şimdi bi kase :D

eline sağlık canım

çeşnici Handan dedi ki...

Çok severim nefis olmuş ellerine sağlık canım.

Unknown dedi ki...

hmm :) ellerine sağlık canım

serapin mutfaginda pisenler dedi ki...

Bende gercek damla sakızı var, bugün deniycem inş. Sütlaçın her halı favorimdir, ellerine sağlık...

Sevgilerimle.