24 Ocak 2013 Perşembe

ıspanaklı midye börek ve yeni bir hediye çekilişi

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime iyi günler  dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.bugün sizlerle yapımı kolay sunumu güzel bir börek tarifi paylaşmak istiyorum.midye böreği sanırım tüm blog arkadaşlarım paylaştı .bende daha önce peynirlisini denemiştim ama bence ıspanaklısı daha güzel oldu.sizlerde denemediyseniz mutlaka ıspanaklı deneyin derim.
ayrıca sevgili blog arkadaşım limon kabuğu güzel bir hediye çekilişi düzenlemiş.sizlerde katılmak isterseniz lütfen tıklayın. http://limonnkabugu.blogspot.com/2013/01/hediye-cekilisim-var.html#comment-form


3 tane yufka
1 çay bardağı süt
1 çay bardağı sıvıyağ
2 tane yumurta
ıspanak
üzeri:yumurta sarısı
ıspanak ayıklanıp yıkanır ve süzülür.minik doğranan ıspanağa baharatlar ilave edilerek karıştırılır(ıspanak çiğ olacak)
yumurta süt ve sıvıyağ çırpılır.yufka serilir fırça yardımıyla her yerine harçtan sürülür.yufka artı şeklinde 4 e kesilir.üçgen parçanın sivri ucuyla karşı ucu büzülerek birleştirilir ve kendimize doğru ikiye bükülür.ucuna ıspanak konur ve poğaça gibi katlanıp ters çevrilir ve tepsiye dizilir.üzerine yumurta sarısı sürülen börekler 200 derece fırında pişirilir.
afiyet olsun.
buyrun hediye kurabiyelere.lütfen tıklayın
http://limonnkabugu.blogspot.com/2013/01/hediye-cekilisim-var.html#comment-form

16 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmm ellerine sağlık nefis bir
börek öpüyorum.

sekermutfagimiz dedi ki...

Ellerine sağlık canım, görüntü süper olmuş,eminim tadı da güzeldir.Yarına misafirim var acaba bende bu börekten mi yapsam.
Henüz karar veremedim ne yapacağıma menü oluşturmaya çalışıyorum :))
sevgiler

ELANIN TARIFLERI dedi ki...

Çok güzel gözüküyor. Ama biraz zahmetli ben cesaret edip yapamadım bir türlü, ellerine sağlık canım

LaceToys dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor.. Zaten arkadaşlarımın şu lezzetli tarifleri beni yoldan çıkaran. Rejimi bozduran.. Ellerine sağlık...

günlük yaşamım dedi ki...

börek enfes görünüyor elinize sağlık

Unknown dedi ki...

anim ellerine saglik afiyetler olsun

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ellerine sağlık canım.
çekilişte sende harikasın:)

nevininyemekleri dedi ki...

Ellerine saglik canim goruntu nefis bir Ben kaldim yapmayan AMA senin gibi ispanakli yapayim Bari.

Gurme Şirine dedi ki...

midye böreği en son kayınvalidemde yemiştim :))
acayip lezzetli birşey :))
ellerine sağlık.....

çatlakkafe dedi ki...

çok güzel gözüküyor, ellerine sağlık

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

Lezzetli bir borek olmus emeklerine saglik...

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık bundan ben de yaptım günümde çok güzeldi sevgiler canım...

neseersoy dedi ki...

Ispanaklı böreğe hayır diyebilecek varmı acaba :-) ellerine sağlık.

siyah kuğu dedi ki...

Ellerine sağlık canım
Sevgilerimle.

pembe kekik dedi ki...

Ellerine sağlık. Ben henüz denemedim. Denersem tavsiyene uyup ıspanaklı yaparım. Sevgiler.

caferengigül dedi ki...

Elinize sağlık.Çok şık görünüyor bu börekler.