13 Ocak 2013 Pazar

mandalinalı yaşpasta

tüm arkadaşlarıma ve ziyeretçilerime iyi akşamlar  dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.her gününüz sağlıklı ,mutlu geçsin dileklerimle bu akşam  sizlerle kolay ve lezzetli bir pasta tarifi paylaşmak istiyorum.

malzemeler:
1 tane hazır pandispanya veya kendiniz yapabilirsiniz
1 pk mandalinalı pelte
4-5 tane mandalina
1 pk kremşanti
süt
kremşanti sütle çırpılıp hazırlanır.mandilanın kabukları soyulup dilimlere ayrılır.
mandalinalı pelte üzerindeki tarife göre hazırlanır ve bekletilir.
pandispanyanın tek katı tepsiye konur ve sütle ıslatılır.kaşıkla kremşanti sürülür.kremşantinin üzerine mandalina dilimleri dizilir.diğer pandispanyada üzerine kapatılır ve üzeri az sütle ıslatılır.daha sonra heryerine mandalina dilimleri dizilir.mandilanaların üzerine hazırlanan pelte dökülerek buzdolabında bekletilir.
afiyet olsun.

18 yorum:

Canan Demirbağ dedi ki...

Nefis ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

başlıkta mandalin diyecektin galiba:)
ellerine sağlık canım
sevgiler

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık bende tart yaptım öpüyorum...

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

hımm tam zamanı portakallı ve mandalinalı lezzetleri bol bol kullanmak
çok hoş görünüyor eline sağlık canım

Ferkay dedi ki...

Sevdam ellerine sağlık yaş pastan ye beni diyor..

Armina dedi ki...

Mandalinalı pelteyi bende alıp beğenmiştim. Değişik ve çok güzel bir pasta olmuş ellerine sağlık canım.

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

Mandalina bolken denemek lazim , ellerine saglik canim...

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Ellerine saglik, goruntu nefis eminim tadida oyleydi:)

sekermutfagimiz dedi ki...

Ellerine sağlık canım, nefis görünüyor.

kış güneşi dedi ki...

Mandalina eli kulağında biter yakında bol bol yapıp yemeli pastaları bide kilo problemi olmasa :))

Unknown dedi ki...

Nasıl hafif nasıl güzel bir görüntüsü var. Harika olmuş canım, ellerine sağlık..

Gurme Şirine dedi ki...

çok güzel görünüyor...
canım ellerine sağlık.......

ilhan dedi ki...

Meyveyi çok sevdiğim için hemen çarpıldım fotografa. Ellerinize sağlık.

Tarif diyarı dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım

Narince dedi ki...

Gecikmedim umarım. 36 böreğini söylediğin gibi denemedim hiç. Günün de varmış, şimdi işleri zora sokmayayım. Hazır edip dondurucuda bekletebilirsin diye düşünüyorum ama inan denemedim. Riski göze alabilirsen:) ama pişmişini donduruyorum, sonra çıkarıp ısıtıyorum. Kolay gelsin. Yaşpasta da harika ellerine sağlık.

zeynep dedi ki...

Oldukça değişik ama sanırım ekşi ekşi pek lezzetlidir..
Ellerinize sağlık..

Unknown dedi ki...

Canım az önce nerdeyse 1 kilo mandalini yedim geçtim..
Ben mandalin hastasıyım resmen..
Bu pasta tam benlik..
Ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

nefis görünüyor ellerinize sağlık..