15 Ocak 2013 Salı

burçak büskivili irmik tatlısı ve güzel bir hediye çekilişi

tüm arkadaşlarıma iyi akşamlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.her gününüz sağlıklı mutlu, huzurlu geçsin dileklerimle bu akşam sizlerle kolay ve lezzetli bir tatlı tarifi paylaşmak istiyorum.sizlerde sütlü tatlıları denemek istiyorsanız bu tatlıyı denemenizi tavsiye ederim.ayrıca sevgili blog arkadaşım fatma nın hobileri çok güzel bir çekiliş düzenlemiş.katılmak isterseniz lütfen uğrayın .

malzemeler:
1 lt süt
1 su bardağı tozşeker
1 su bardağı irmik
1 limon kabuğu rendesi
1 pk vanilya
1 pk burçak büskivi
sütün içine irmik ve tozşeker eklenerek ocağa konursürekli karıştırarak koyulaşana kadar pişirilir.pişen muhallebiye vanilya ve limon kabuğu rendesi eklenerek karıştırılır.muhallebinin yarısı borcama dizilir.üzerine burçak büskiviler dizilir ve kalan muhallebi üzerine dökülür.soğuyan tatlının üzerine hindistan cevizi serperek servis yapılır.
afiyet olsun.

 
 
 
 
 
 
bu linke tıklayın katıln.

http://yenigelinler.blogspot.com/2013/01/ben-de-cekilis-yapyorum.html

17 yorum:

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

Cocuklugumun tatlisi cok severim emeklerine saglik canim..

Arzu Sözen dedi ki...

hafif ve lezzetli bir tatlı ellerine sağlık hayatım ..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Tenbel tenbel blog gezerken gordugum her tatliyi yemek istiyorum:) amaa bunu hemen yapacagim sadece burcak biskuvim yok ama baska biskuvi kullanirim..ellerine saglik ..

Unknown dedi ki...

Canımmmm bu ara tatlı show var sende ellerine sağlık çekilişte bol şanslar
öpüyorum...

Banu dedi ki...

Hımmm ye beni diyor ellerine sağlık canım...

Yaseminin Mutfağından dedi ki...

en sevdiğimm tatlılardan.Eline sağlık canım
Sevgilerimle

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

mmmmmmmmmmmmmmmmmm hafif leziz pamuk şekeri gibi:)

Unknown dedi ki...

Burçak bisküvi favorimdir zaten, tatlıda harika olmuştur eminim.. Ellerine sağlık canım..

nevininyemekleri dedi ki...

İrmik tatlısı hem hafif hem lezzetli oluyor. Pratikliğide bence onu ilk sıralara çıkarıyor.Ellerinize sağlık.

kış güneşi dedi ki...

Eskiden cankurtaran tatlısıydı hemen yapılırdı çok sevilirdi tabi şimdide

Asiye VURAN dedi ki...

bu sıralar tatlı kırizindeyim of hemde hafif bir tatlı ellerine sağlık sevgiler

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

Sütlü tatlıları ben de çok severim ellerine sağlık canım..

PaSaSofraM dedi ki...

evet arkadasim inceledikleriniz dogru bir 5 yasinda bir yavrumuz süt ve yumurtaya alerjisi oldugu icin annesi dogumgününü kutlamak isteyip napabilecegini bana sorunca bende napabilirim düsündüm ve böyle bir etkinlik düzenledim eminimki ayni sorunu yasayan cok daha insanimiz vardir ve böyle topluca olunca zorluk cekmeden tariflere ulasip yapabilirler sizlerde yardimci olursaniz cok sevinirim saygilarimla

neseersoy dedi ki...

Ellerine sağlık :-) sevgilerimle.

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Tatlın nefis görünüyor canım. Ellerine sağlık. Sevgiler...

Ferkay dedi ki...

Çok nefis görünüyor Sevdacım ellerine sağlık canım..

zeymurancafe dedi ki...

burçaklı tatları cok sevıyorum emınım cok guzel olmustur ellerıne sağlık