6 Ocak 2013 Pazar

satı arkadaşımdan yeni kabul günü menüsü ve hediye çekilişi

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime iyi akşamlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.bu akşam sizlerle geçen hafta gittiğim kabul gününden kareler paylaşmak istiyorum.sevgili satı bizler için harika lezzetler hazırlamıştı.sizlerde çay saatleri için değişik lezzetler denemek istiyorsanız buyrun bakalım.

masa hazırlanırken

 
baharatlı fasulye pilaki(harika bir lezzetti)tarifi gelecek
 
sıcak sıcak peynirli pişi
 
patetes çanağında közlenmiş kırmızı biber
 
ayva tatlısı
 
ayrıca sizleri çok şeker ir hediye çekilişinden haberdar etmek istiyorum.sizlerde bu güzel hediyeleri kazanmak istiyorsanız mutlaka uğrayın derim.
 
 
 
 

20 yorum:

huuuubakbi dedi ki...

afiyetler olsun herşey nefis

Unknown dedi ki...

Canım arkadaşının ellerine sağlık öpüyorum...

Ferkay dedi ki...

Sizlere afiyet olsun canım, masa çok güzel..

*mehtap dedi ki...

nefis şeyler hazırlamış..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Arkadasinin ellerine saglik..nefis golzukuyor hepsi..afiyetler olmustur bile sizlere :)

Bir Dilim Düş dedi ki...

afiyet olsunnnn!!!

ihlamurcum dedi ki...

Hepsi süper,ama ben pişiden doya doya yemek istiyorum.Keyfiniz bol olsun.

Yeşim dedi ki...

maşallah süper bir menü afiyet olsun sizlere:)

MAZES dedi ki...

hepsinden isterim canım.

Armina dedi ki...

Satı hanımın ellerine sağlık, harika görünüyorlar.

vişnap dedi ki...

Afiyet bal şekerler olsun canımmm .Hepsi ayrı güzel lezzetler.Baharatlı fasulye pilakisinin tarifini bekliyorum haber edersen sevinirim.Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Pişi ve piyazı alır kaçarım ben,nasıda yakışırlar birbirlerine ama ya..
Karnımda aç aç dolaşıyorum blogları..:((
Arkadaşının ellerine sağlık canım.

Gurme Şirine dedi ki...

ah o pişiler yok mu canım çekti...
arkadaşının ellerine sağlık canım...........

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
arkadaşının ellerine sağlık. Çok nefis görünüyor her biri.
Sevgiyle kal.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Birbirinden güzel nefis lezzetler.
Arkadaşının ellerine sağlık.
Sizlere de afiyet şeker olsun canım.
Sevgiler...

BAL ANNE dedi ki...

slm
ne güzel lezzetler bir araya gelmiş satı hanımın ellerıne saglık....
sevgiler....

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

arkadaşının ellerine sağlık canım özellikle bişi çok güzel göründü gözüme..Afiyetler olsun..

yildiz dedi ki...

Harikaaaaa,yapanin ellerine saglik,yiyenlere afyietler olsun

Unknown dedi ki...

Canım herşey nefis görünüyor. Arkadaşının ellerine sağlık.. Pişiyi de o kadar çok severim ki..

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

mis kuzum mis mutluluğun daim olsun:)