11 Ocak 2013 Cuma

havuçlu,cevizli ,tarçınlı kek ve güzel bir hediye çekilişi

 
tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime iyi akşamlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.her gününüz sağlıklı mutlu huzurlu geçsin dileklerimle bugün sizlerle kolay bir kek tarifi paylaşmka istiyorum.sizlerde lezzetli bir havuçlu kek yapmak istiyorsanız buyrun bakalım.



malzemeler:

3 tane yumurta
1 su bardağı tozşeker
1 su bardağı rendelenmiş havuç
1 çay bardağı çekilmiş ceviz
1/2  su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı yoğurt
1 pk vanilya
az tarçın
1pk kabartma tozu
aldığı kadar un
sıvı malzemeler çırpılır.içine havuç ceviz ve az tarçın eklenir.en son vanilya kabartma tozu ve un karıştırılarak karışıma eklenir ve çırpılıp yağlanmış kalıa dökülür.
180 derece fırında pişirilir.
afiyet olsun.
vee sevgili blog arkadaşım DURU MUTFAK 3. yılı doldurması dolayısıyla güzel bir hediye çekilişi düzenlemiş.sizlerde bu güzel hediyeleri kazamak istiyorsanız lütfen tıklayın.
http://durumutfak.blogspot.com/2013/01/duru-mutfakn-3-yas-ve-hediyeleri.html





 




14 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

tarçın kokusuna bayılıyorum tabi kendisine de:)
ellerine sağlık canım.

sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık ahhh Çağkanım
hiç dayanamaz kek:)))Öpüyorum.

Arzu Sözen dedi ki...

ellerine sağlık hayatım enfesss.. en sevdiğim kektir havuçlu kek afiyetler olsun

nevininyemekleri dedi ki...

Bu kek kadar lezzetlisi yok bence. Harika olmus ellerine saglik canim.

*mehtap dedi ki...

iyi akşamlar canım, kek şimdi çay yanına iyi gider ama ince dilim olsun,eline sağlık.

Gurme Şirine dedi ki...

ellerine sağlık ve bol şans diliyorum canım...

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

Tam bu havalara uygun bir kek olmus ellerine saglik canim...

Ferkay dedi ki...

Ellerine sağlık canım mis gibi tarçın kokusuna bayılıyorum..

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Bayılırım bende bu tada. Tarçının kokusu, cevizzz daha ne olsun.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Çok severim havuçlu keki. Mis gibi kokusuna bayılırım pişerken.. Ellerine sağlık canım..

Unknown dedi ki...

Canim ellerine emeklerine saglik

PaSaSofraM dedi ki...

Cok severim havuclu keki nefis olmus ellerine saglik.

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

canım ellerine sağlık bayılırım havuçlu keke..

asansörlü taşımacılık mersin dedi ki...

süpersin ellerine sağlık