28 Ocak 2013 Pazartesi

havuçlu -cevizli kereviz salatası ve hediye çekilişi

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime iyi akşamlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.her gününüz sağlıklı mutlu geçsin dileklerimle bu akşam sizlerle güzel bir salata tarifi paylaşmak isitiyorum.ayrıca yeni arkadaşımızın blogunun linkini tekrar vermek istiyorum.izlemeye alıp destek olursanız sevinirim.
http://cimcimeninhobibahcesi.blogspot.com


1 kase yoğurt 2 saat önceden süzgeçte süzdürülür veya süzme yoğurt kullanılabilir.süzme yoğurta tuz ve ezilmişl sarımsak eklenir.2 yemek kaşığı mayonezde eklendikten sonra derin bir kaba alınır.kerevizler teker teket bekletmeden kabukları soyularak rendelenip yoğurtla karıştırılır.kararmaması için tek tek karıştırılır.2 tane havuç kabukları soyulup rendelenir ve 1 su bardağı çekilmiş cevizle kerevize eklenerek karıştırılır.yarım demet dereotu ince ince doğranıp salataya ilave edilir ve karıştırılıp servis yapılır.
afiyet olsun.


ayrıca sevgili  YEMEK VE HOBİ blogunun çok güzel bir çekilişi var.katılmak isterseniz lütfen uğrayın.
http://yemekvehobi.blogspot.com/2013/01/cekilisim-var.html

25 yorum:

nevininyemekleri dedi ki...

Ben cok severim harika olmus canim ellerin dert gormesin.

Ferkay dedi ki...

Ellerine sağlık canım, nefis görünüyor..

ilhan dedi ki...

Ben de ara sıra yaparım ama havuç koymazdım, iyi fikir bir daha ki sefere öyle yapacağım. Ellerinize sağlık.

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

canım eline sağlık,çok seviyorum ben bu mezeyi her fırsatta yapıyorum

ZYNP dedi ki...

kereviz salatasına bayılırım canım fakat havuçlu denememiştim
eminim yakışmıştır eline sağlık.

Fincan Teyze dedi ki...

salatanın fotoğrafını göremedim. problem ben demi bilemiyorum ;)
çekilişe katılanlara da iyi şanslar dilerim ;)

dogada.blogspot.ru dedi ki...

nefis bir salata olmuş kışın en sevdiğim sebze ve salatası herkes sevmez ama ben bayılıyorum ellerine sağlık Serapçım

Bak Bu Harika dedi ki...

Ben bayılıyorum bu salataya, çok lezzetli oluyo. Akşama yapayım bari.

pembe kekik dedi ki...

Kereviz salatasına bayılırım. Sevgiler.

Tarif diyarı dedi ki...

çok severim kereviz salatasını malesef bizim evde benden başka yiyen yok:(haliyle bende ayda yılda bir defa hazırlıyorum:) ellerine sağlık arkadaşım.Sevgiler

caferengigül dedi ki...

Kereviz salatasını yapıyorum ama böylesini hiç yapmamıştım.Sizde gördüm ve bu akşam için yaptım bile.
Nefis bi şey oldu.Bayıldım, bayıldım.
Elinize sağlık ve teşekkürler.

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım ellerine sağlık..
tam mevsiminde nefis bir salata olmuş:))
çekilişte bol bol şanslar:)

müjde dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Ben de beklerim.Sevgiler...

durutarifler dedi ki...

Bayılırım kereviz salatasına. Havuçla da çok güzel olmuştur eminim
Ellerine sağlık
Sevgiler

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

Bu kereviz salatasini cok severim birde havuc var , emeklerine saglik...

Unknown dedi ki...

Hiç denemedim bu salatayı ve bu kadar çok yapan varsa çok lezzetli olmalı, en kısa zamanda deneyeceğim canım, ellerine sağlık:)

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Ceviz olurda içinde lezzetli olmaz mı?
Sevgiyle kal.

neseersoy dedi ki...

Ellerine sağlık :-) sevgiler

Unknown dedi ki...

Canım salataya asla hayır diyemem ellerine sağlık.Çekilişte bol şanslar öpüyorum.

Banu dedi ki...

Canım ellerine sağlık sağlık nefis görünüyor.
çekilişte bol şans:)

Hayatın Tatları dedi ki...

en sevdiğim salatlardandır ellerine sağlık :)

vişnap dedi ki...

Canımmm ellerine sağlık şu kereviz ne muhteşem bir lezzet sevene.Adeta her gün yesem bıkmayacağım bir tat.Salatası da ayrı bir güzel oluyor.Sevgilerimle şekerciğim...

Gurme Şirine dedi ki...

ellerine sağlık canım...
arkadaşını da hemen izlemeye alıyorum :)

Unknown dedi ki...

ellerinize saglık.güzel bir tarif:)takipteyim.banada beklerim:)

sarımutfak-hande dedi ki...

ikisi bir arada nefissss
ellerine sağlık