28 Aralık 2011 Çarşamba

mozaik pasta

hepinize günaydınlar ve mutlu huzurlu sağlıklı günler diliyorum arkadaşlar.daha önce sizlere ehliyet kursuna gittiğimi yazmıştım.10 aralıkta yazılı sınava girdim.şuanda da direksiyon kursuna gidiyorum.yazılı sınavda değil ama bu direksiyonun her dersinde heyecanlanıp stres yapıyorum.kendi kendime acaba ben araba kullanacak yapıda biri değilim mi diyede soruyorum.hocaya sorarsak ben bu işi becerirmişim.hadi hayırlı bakalım diyelim.bu arada yazılı sınav sonuçları dün belli oldu.benim notlarım 90-93-95.yazılıyı bu notlarla geçtim .direksiyon sınavınıda geçersem eğer daha önce de dediğim gibi HEDİYE ETKİNLİĞİ mi yapacam.hediyelerimide hazırladım.hadi hayırlısı bakalım diyelim ve bugunki tarifimize geçelim.bu tarifi bilmeyen yoktur sanırım.ama benimde arşivimde bulunması için yayınlamak istedim.buyrun bakalım hepinizin bildiği mozaik pasta tarifimize
 malzemeler:
1 paket pötübör büskivi
1 su bardağı çekilmiş ceviz
1 küçük pk kakao
1 çay bardağı süt
50 gr margarin
1 çay bardağı pudraşekeri
küçük bir tavada margarin eritilir ve ılımaya bırakılır.geniş bir kaba büskiviler gelişigüzel kırılır.pudra şekeri ve çekilmiş ceviz le beraber kakaoda ilave edildikten sonra ılıyam erimiş margarin büskivilerin üzerine eklenir.en son süt yavaş yavaş ilave edilerek tüm malzemeler karıştırılır.şekil verdikten sonra dondurucuda birkaç saat bekletilip servis yapılır.
afiyet olsun.

Hiç yorum yok: