29 Temmuz 2016 Cuma

Yumurtalı Ekmek Kızartması

Tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime mutlu,sağlıklı ve huzurlu günler dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.
bu gün sizlerle bayat ekmekleri değerlendire bileğiniz kolay ve güzel bir tarif vermek istiyorum.
sizlerde denemek isterseniz buyurun bakalım.


2 tane yumurta bir kasede çırpılır.üzerine 2 yemek kaşığı un eklenir ve karıştırılır.
çok az su yumurtaya eklenerek koyu akıcı bir hamur yapılır.
bayat ekmekler dilimlenir.
dilimlenen ekmek tavada kızgın yağda arkalı önlü kızartılır.
kızaran ekmekler kağıt havlu üzerine alınır ve yağı alınır.
afiyet olsun.



7 yorum:

Güloanne mutfakta dedi ki...

Ellerine sağlık. Çok severim.Ah birde kilo ala sorunu olmazsa.

gozdeninevi dedi ki...

Bayat ekmekleri sabah kahvaltısında değerlendirmek için kesinlikle çok güzel oluyor :))

Deryayla Lezzetler dedi ki...

Sevmeyen yoktur ellerine sağlık canımmm,öpüyorum kocaman...

Benden Sofralarınıza dedi ki...

Kahvaltılar için enfes bir tarif olmuş, ellerine sağlık canım.

hcrsnrblogspot.com dedi ki...

Bayılırım.Elinize sağlık :)

vişnap dedi ki...

Uzun zamandır yapmıyordum hatırlattığın çok iyi oldu canım hazır hafta sonu da yarın sabah kahvaltıya yapayım süpriz olsun sevdiklerime.Eline sağlık afiyetler olsun güzel hafta sonları diliyorum..

pınar doğan dedi ki...

Ellerine sağlık. Annem çok yapardı yumurtalı ekmeği
Çokta severdim neden yapmadığımı sorgulattın bana :)