13 Mayıs 2013 Pazartesi

salçalı kekikli milföy çıtırları

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime günaydınlar   dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.bu gün  sizlerle milföyden çay saatleri için yapabileceğiniz kolay bir tarif paylaşmak istiyorum.sizlerde denemek isterseniz buyrun bakalım.

malzemeler:
6 tane milföy yaprağı
domates salçası,kekik
1 tane yumurta sarısı


milföylerin her yaprağı uzunlamasına 4 şerit olacak şekilde  kesilir.bir şeritin üzerine  fırçayla domates salçası sürülür ve kekik serpilir.ikini şerit üzerine konur ve iki ucundan ters yönde çevrilerek kıvırılır.tepsiye dizilen milföylerin üzerine yumurta sarısı sürülür ve kekik serpilerek fırına verilir.180 derecede pişirilir.
afiyet olsun.

11 yorum:

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

bayıldım ellerinize sağlık milföylü tariflerimde bunun da olması lazım en kısa zamanda denicem inşaallah
sevgiler

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım çok pratik ve lezzetli galetalar olmuş sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canım nefis olmuşlar hem pratik ellerine sağlık öpüyorum kocaman...

vişnap dedi ki...

Ne de güzel olmuş canım hem pratik hem lezzetli ellerine sağlık olsun.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Kolaycacik ama kimbilir ne lezzetli mutlaka deneyecegim bunu, ellerine saglik diyorum sevgiler.

sibelyalcincom dedi ki...

ellerinize sağlık hem pratik hem lezzetli tarifleri çok seviyorum:) sevgiler

tatlı sefam dedi ki...

cok guzel atıstırmaklık olmus elıne sağlık

Unknown dedi ki...

tadını tahmin edebiliyorum ellerine sağlık:)

Mutfaknotlari dedi ki...

arkadaşım ben bunları çok seviyorumm
nefisler yolla bana hepsini

Unknown dedi ki...

Çıtır çıtır nefiss oldukalrına eeminim:)
Ellerine sağlık canımmmm:)

Unknown dedi ki...

çok güzel bende buna benzer yapıyorum ara sıra ama kaçtane yediğinizi hatırlamıyorsunuz insan kendini tutamıyor,ellerine sağlık nefiss :)
sevgiler...