15 Kasım 2013 Cuma

küpkek pasta

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime iyi akşamlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.her gününüz sağlıklı ,mutlu,huzurlu geçsin temennisiyle bugün sizlerle çok kolay ve lezzetli bir pasta tarifi paylaşmak istiyorum.sizlerde bu güzel pastayı henüz denemediyseniz buyrun bakalım.
malzemeler:
1 paket pastaban veya 2 paket kakaolu kek veya evde artan kakaolu keklerden
1 paket çikolata sosu
1lt süt
1 su bardağı un
1 su bardağı tozşeker
1 paket vanilya
125 gr margarin
bir tencerede margarin eritilir ve 1su bardağı un eklenerek kısık ateşte kavrulur.üzerine 1 lt süt ilave edilerek sürekli karıştırılır.1 su bardağı tozşeker de eklendikten sonra muhallebi koyulaşana kadar karıştırılır.koyulaşan muhallebi ocaktan alınır.içine vanilya eklenerek mikserle çırpılır.
kekler kesme şeker şeklinde küp küp kesilir.borcama keklerin yarısı karışık döşenir.üzerine muhallebinin yarısı dökülür.keklerin geriside eklendikten sonra kalan muhallabi keklerin üzerine dökülür.muhallabi soğuduktan sonra üzerindeki tarife göre hazırlamış çikolata sosu dökülerek buzdolabında 2-3 saat bekletilir.
afiyet olsun.


14 yorum:

Sema'dan Lezzetler dedi ki...

mmmm eline sağlık nefiss olmuş sevgilerimle canım

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Görüntüsüyle ilgili çeken bi pasta oluyor gerçekten. Ellerine emeklerine sağlık canım :)

Canan Demirbağ dedi ki...

Nefis gözüküyor,ellerine sağlık..

tosbagalar dedi ki...

güzel fikir

Banu dedi ki...

Ayyy tatlım ellerine sağlık uzun zamandır aradığım tarifdi kaptım tarifi :)) afiyet şeker olsun kocaman sevgileirmle...

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

çok pratik hemde kalan kekleri değerlendirmek için çok güzel bir tarif ellerine sağlık

mavii dedi ki...

Cok guzelmis cnm tarif icin tesekkurler

pınar dedi ki...

http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/ canım ellerine sağlık...sevgıler...

Fatma Basaran dedi ki...

Hoş ve pratik bir tarif. Çok çok beğendim. En kisa zamanda deniycem.ellerine sağlık canım

Marifetane hobi dedi ki...

Büyük ihtimal ben bunu denerim:)) nefis görünüyor bizde kakaolu kek eksik olmaz:))

LaceToys dedi ki...

Ellerine sağlık canım.. Muhteşem görünüyor..:))

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor. Çikolatalı her şey bana güzel bolca da ceviz üzerine misss.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Pratik bir o kadar da leeztlidir, emegine saglik canim

CANBOGAZDAN dedi ki...

Ellerine saglik ablacim, Ben de tvde izlemistim bu pastayi ama ne yapmak ne de yemek nasip olmadi. Eminim cok lezzetli olmustur. Bu arada ben buralarda yokken sen fotograf makinani degistirmissin galiba ablacim, fotolarin daha net daha guzel olmus. Opuyorum:) Şeyda