23 Nisan 2015 Perşembe

karbonatlı kolay poğaça

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime günaydınlar ve hayırlı cumalar  dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.bugün sizlerle ağızda dağılan nefis bir poğaça tarifi paylaşmak istiyorum.henüz denemediyseniz mutlaka denemenizi öneririm.ağızda dağılan nefis bir poğaça için buyrun bakalım.



malzemeler:
125 gr margarin oda sıcaklığında
1 çay bardağı sıvıyağ(ajda bardağı)
1 çay bardağı yoğurt
1 yemek kaşığı sirke
1 paket karbonat(hazır olanlardan)
aldığı kadar un
az tuz
üzeri:yumurta sarısı
içi:peynir
oda sıcaklığında yumuşamış margarine sıvı yağ ve yoğurt eklenir ve karıştırılır.sirke tuz ve karbonat
eklendikten sonra azar azar un eklenerek ele yapışmayan yumuşak bir hamur yapılır.hamurdan parçalar koparılır ve avuç içinde açılarak içine peynir konur ve kapatılır.tepsiye dizilen poğaçaların üzerine yumurta sarısı sürülür ve 200 derece fırında pişirilir.
afiyet olsun.




12 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

Nar gibide kızarmış...Ellerine sağlık yedim bilee..😄

*mehtap dedi ki...

poğaçalar nefis ama yorum yazmak için face reklamının geçmesini beklemek uzun:( ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

hayırlı cumalar canım
klasik tatlar her zaman özleniyor
bu da öyle bir tarif olmuş

ellerine sağlık

Emel Yılmaz Akan dedi ki...

Ellerine sağlık canım.
Karbonat lı poğaçaları tadı da başka bir güzel olur ve ben çok severim.
Afiyetler olsun.💟
Sevgilerimi bıraktım.

Unknown dedi ki...

Çok pratik mayalanma derdi yok
Ellerine sağlık

Bulbulunyeri dedi ki...

Ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor.Yanında miss gibi çayla muhteşem olur.
Sevgiyle kal.

ihlamurcum dedi ki...

İçinde sirke olunca ,nasıl da kıyır kyır nefis olmuştur,elinize sağlık.

durutarifler dedi ki...

OOO sirkeli de pek güzel
Ellerine sağlık nefis görünüyor.

çeşnici Handan dedi ki...

Çok iştah açıcı duruyorlar çayın yanında nefis olur. Ellerine sağlık canım.

ilhan dedi ki...

Ne kadar pratik anlatmışsınız. Tabbi un falan olunca ben kitleniyorum. Görüntü süper ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

İyi günler paylaşımlarınızı takip ediyorum. Sizlerde bazı tariflerde sitemiz olan Yemek, Pasta, Tatlı, Kurabiye Tarifleri yararlanabilirsiniz.

Deryayla Lezzetler dedi ki...

Canımmm ellerine sağlık çıtır çıtır olmuştur şimdi olsa da yesem,öpüyorum..