1 Nisan 2015 Çarşamba

kaşar peynirli mantar tarifi

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime mutlu ,sağlıklı günler  diliyorum.bugün sizlerle güzel bir tarif paylaşmak istiyorum.her ne kadar ben mantar yemesem de sevenler için tarifi vermezsem olmaz.buyrun bakalım tarifimize.




malzemeler:
1 paket kültür manatarı
Bir kase rendelenmiş kaşar peyniri
Tuz,pul biber
Yapılışı:
Mantarların tepeleri koparılır ve çanak şeklinde temizlenip tepsiye dizilir.İçlerine tuz serpilir ve rendelenmiş kaşar peyniriyle doldurulur.
Üzerine pul biber serpilir ve fırında 180 derecede peynirler eriyene kadar pişirilir.
Afiyet olsun.



ayrıca bu tarifi yayınlamış olduğum sitede de bakmak isterseniz buyrun bakalım.

6 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

mantar tarifini görünce yanlış gördüm herhalde dedim önce :)

çok severim ben. ellerine sağlık canım.

Bulbulunyeri dedi ki...

Ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor. Bayılırım ben bu tada.
Sevgiyle kal.

Bulbulunyeri dedi ki...

Ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor. Bayılırım ben bu tada.
Sevgiyle kal.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

serapçım ellerine sağlık lezzetli ve pratik bir yemek çok nefis görünüyor

vişnap dedi ki...

Çok severim ben arada bir alır yaparım canım bizler için paylaşmışsın çok teşekkür ederim epeydir yapmıyordum bu hafta alıp yine yapayım sevgilerimle.

Unknown dedi ki...

mantarı çok severim ellerine sağlık