22 Mart 2012 Perşembe

nohutlu bulgur salatası ve yeni şablonum

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime günaydınlar diliyorum.bugün sizlerle değişik ve lezzetli bir salata tarifi paylaşmak istiyorum.salata sevenler için alternatif olacak  bu salatayı mutlaka denemenizi öneriyorum.ayrıca günlerdir bloğumun yeni tasarımı  için uğraşan,en iyisi olsun diye günlerdir emek veren canım arkadaşım DERYA ya buradan  çok teşekkür ediyorum.iyiki varsın canım.inşallah sizlerde yeni şablonumu beğenirsiniz.şimdi buyrun bakalım nohutlu bulgur salatamızın tarifine.
NOT:bugünki postu okuyanlar anlamıştır.sabah uyandığımdan beri bugünü cuma sanıyorum arkadaşlar.yorum yazdığım arkadaş lar sizlerinde şimdiden cumanızı kutlamış oldum.bugün perşembeymiş .nerden anladım mı eşim pazardan sebze getirince.perşembe buranın pazarı ya ondan.sanırım kullandığım ilaçlardan olsa gerek.doktorum uyarmıştı ama dikkat dağınıklığı yapar diye şimdi anlamış oldum.neyse arkadaşlar kusura bakmayın.artık akşama kadar gülerim kendime.
malzemler:
1 kase kısırlık bulgur
1 çay bardağı haşlanmış nohut
2 tane kırmızı biber
marul
maydonoz,dereotu
nar ekşisi,limon,tuz,pulbiber
kısırlık bulgur derin bir kabın içine alınır ve sıcak suyla üstü geçecek kadar ıslatılır.bulgur suyunu çektikten sonra içine haşlanmış nohut ve doğranmış diğer malzemeler ilave edilir.en son istenilen kadar nar ekşisi,limon suyu ,tuz ve pul biber ilave ettikten sonra karıştırılarak servis tabağına alınır.
afiyet olsun.

Hiç yorum yok: