25 Mart 2012 Pazar

nutellalı ıslak kek

tüm arkadaşlara  günaydınlar ve sağlıklı mutlu bir gün diliyorum.sizinde bildiğiniz gibi kaç gündür bazı bloglara girmekte sorunlar yaşıyoruz.bunlardan biri de benim.sorunu anlamadığım için çözümüde yapamadım ama herzamanki gibi canım arkadaşım DERYA imdadıma yetişti.insallah bende şuan sorun yok gibi ama sizler bloguma girmekte hala sorun yaşıyorsanız lütfen bana yazın .gelelim bugünki tarifimize. bugün sizlerle güzel bir tarif paylaşmak istiyorum.ıslak keki sevenler  birde nutellalı desinler diyerek tarifime geçiyorum.


malzemeler:
3 yumurta
1 su bardağı tozşeker
1 su bardağı sıvıyağ
1.5 su bardağı süt
3 yemek kaşığı nutella
1 yemek kaşığı kakao
1 pk vanilya
1 pk kabartma tozu
un
yumurta ve şeker çırpılır.sıvıyağ ve sütte ilave  edilerek çırpılır.nutella ve kakao da eklendikten sonra karışım çırpılarak 1 su bardağı geri alınır.kalan karışıma vanilya ve un ilave edilerek azar azar un eklenerek hamur yapılır ve yağlanmış tepsiye dökülür.180 derece fırında pişirilir.
pişen kek ılıyınca ayrılan bir bardak sos üstüne dökülür.
afiyet olsun.

Hiç yorum yok: