10 Mart 2014 Pazartesi

karemel soslu cocostar kek

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime günaydınlar dilerek sevgilerimi gönderiyorum.her gününüz sağlıklı mutlu huzurlu geçsizm temennisiyle bugün sizlerle güzel bir kek tarifi paylaşmak istiyorum.sizlerde bu keki denemek isterseniz buyrun bakalım.

malzemeler:
3 tane yumurta
1 su bardağı tozşeker
1 çay bardağı süt
1 çay bardağı sıvıyağ
3 yemek kaşığı kakao
1 pk kabartma tozu
aldığı kadar un
içi:
1 su bardağı hindistan cevizi
1 yumurta akı
1 su bardağı tozşeker
kek hamuru çırpılır ve yarısı yağlanmış kalıba dökülür.
iç malzemeler kasede karıştırılıp rulo yapılır ve kalıptaki hamurun üzerine uzunlamasına yerleştirilir.üzerine kalan kek hamuruda dökülür ve 180 derece fıırnda pişirilir.



20 yorum:

Unknown dedi ki...

eline sağlık Sevdacım....coco starı çok severim bu tarifi denerim ben...diğer en son yazını okumaya geldim ama açamadım sonra tekrar gelirim sevgiler.

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım ellerine sağlık nefis görünüyor kekin :)
ellerin dert görmesin..
mutlu haftalar..

Unknown dedi ki...

Nasıl güzel görünüyor ellerine sağlık tabağı alıp kaçtım öpüyorum.

Armina dedi ki...

Farklı ve enfes bir kek olmuş ellerine sağlık canım.

Unknown dedi ki...

çok lezzetli görünüyor ellerinize sağlık

Sevil Şahin dedi ki...

Eline saglik afiyet bal olsun

*mehtap dedi ki...

pasta gibi olmuş, eline sağlık.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Mımm pek leziz görünüyor. Kahvenin yanına ne de güzel olur :)

Ellerine sağlık canım..

anne eli gibi dedi ki...

nefis olmuş canım,ellerine sağlık...

Güloanne mutfakta dedi ki...

canım harika görünüyor ellerine sağlık.

muko dedi ki...

merhaba
elinize sağlıkk çok güzel görünüyor
sevgiler

Unknown dedi ki...

kek nefis görünüyor ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık. Nefis görünüyor

vişnap dedi ki...

Canımm eline sağlık hem hindistan cevizi bir de karamel lezzeti çok sevdiklerimdir kimbilir nasıl lezzetli oldu afiyetler olsun sevgilerimi bıraktım.

Adsız dedi ki...

Kek çok lezzetli gözüküyor, ellerinize sağlık.

Mehmet Osman Çağlar

Fatma Basaran dedi ki...

Koko star kurabiyenin tarifi var bende ama bunu bilmiyordum.gerçekten nefis görünüyor. Mutlaka deniycem.eline sağlık

Yağmur İpar Yemeksohbetleri dedi ki...

Böyle tarifleri hiç yapamıyorum ama deneyeceğim. Nefis görünüyor. Ellerine sağlık. :)

durutarifler dedi ki...

Yine nefis bir şey olmuş. Ellerine sağlık arkadaşım
Sevgiler

birsence dedi ki...

ohh mis mis ellerine sağlık canım...

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık güzel görünüyor.. Sevgiler...