17 Mart 2014 Pazartesi

peynirli karbonatlı poğaça

tüm arkadaşşlarıma ve ziyaretçilerime mutlu sağlıklı günler  dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.yeni bir haftaya girerken bugün sizlerle çok lezzetli bir poğaça tarifi paylaşmak istiyorum.denediğinizde pişman olmayacağınız  bu poğaçanın tarifi için buyrun bakalım.

malzemeler:
125 gr oda sıcaklığında tereyağ veya margarin
1 çay bardağı sıvıyağ(büyük kulplu çay bardağı kullandım)
1 çay bardağı yoğurt
1 tane yumurta (sarısı dışına beyazı içine)
1 paket karbonat
1 yemek kaşığı sirke
az tuz
aldığı kadar un
içi:peynir
tereyağ ve yoğurt karıştırılır.diğer malzemeler eklenir.azar azar un eklenerek yumuşak bir hamur yapılır.hamurdan elle parça koparılır.avuç içinde açılan hamura peynir konulur ve kapatılır.tepsiye dizlen poğaçaların üzerine yumurta sarısı sürülür ve 200 derece fırında pişrilir.
afiyet olsun.


11 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

hem pratık, hem lezzetlı nefıs bır poğaça bu ablacım ellerine sağlık..
çoğu zaman mayalılara tercıh edıyorum :)

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık çayımın yanına bir tane aldım öpüyorum...

CANBOGAZDAN dedi ki...

ellerine saglik ablacim, super olmuslar

CANBOGAZDAN dedi ki...

ellerine saglik ablacim, super olmuslar

Özgen dedi ki...

Eline sağlık arkadaşım kabonat poaçaya çok yakışıyor sıcakken çok lezzetli oluyor sevgiler...

İnci Yemek dedi ki...

Karbonatlı poğaçalar gerçekten farklı lezzette oluyorlar,ellerine sağlık canım
nefis görünüyor poğaçalar.
öperim seni...

ZYNP dedi ki...

ellerine sağlık cnm çayımın yanına aldım bir tane sevgiler

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık, çok seviyorum bu tür poğaçaları. Harika görünüyorlar..

Tarif diyarı dedi ki...

Bende iki haftadır poğaçalara takmış durumdayım yapıp yapıp dondurucuya atıyorum:)eline sağlık arkadaşım

dogada.blogspot.ru dedi ki...

şu kilolar olmasada bu güzel poaçalardan bolbol yesek ellerine sağlık serapçım hayırlı cumalar

Tuğba Mutfakta dedi ki...

Yeni tatlar denemeyi sevsekte poğaçalar vazgeçilmez lezzetlerimizdir. Bu tarifte çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım sevgiler :)