31 Mart 2014 Pazartesi

komşu ya ev görmesi yaptık

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime mutlu sağlıklı günler  dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.her gününüz huzurlu geçsin dileklerimle bugü sizlerle geçtiğimiz günlerde yeni evinde ziyaret ettiğimiz komşumun bizler için hazırladığı lezzetleri  paylaşmak istiyorum.sizlerde denemek isterseniz buyrun bakalım.

masa hazırlanırken

yaçpasta

fasulye kavurması

patetesli çıtır börek

kısır

kırmızı biber salatası

yaprak sarma

mısır gevrekli kurabiye

cevizli çörek

12 yorum:

Pumpulininmutfagi dedi ki...

hepsi birbirinden nefis ikramlar ellerine sağlık hazırlayanın sizede afiyet olsun olmuştur bile:)
Sevgiler

Fatma Basaran dedi ki...

Komşunun evi hayırlı olsun canım. Rabbim güle güle oturtsun.hazırladığı lezzetler nefis görünüyor. Eline sağlık. Size de afiyet olsun

ilhan dedi ki...

Masa süper gerçekten. Tok olduğum halde hepsine imrendim. Ama masanın yıldızı bana göre yaprak sarma. Yapanın ellerine sağlık, size de afiyet olsun.

Unknown dedi ki...

Canım afiyet olsun size öpüyorum...

kalpkurabiye dedi ki...

Rabbim hanesinde güzel günler göstersin inşallah ablacım, herşey harika.
sevgiler..

CANBOGAZDAN dedi ki...

tadina bakmak isteyecegim lezzetler, yapan eller dert gormesin. sizlere de afiyet olsun Sevda ablacim, sevgiler :)

birincisin dedi ki...

Komşunuzun ellerine sağlık,sizlerede afiyet olsun.Selamlar..

Hayat Cafe dedi ki...

Hangisine baksam bilemedim:)
Hepsi birbirinden nefiss,yapanın ellerine sağlık:)

Tarif diyarı dedi ki...

Fasulye kavurması ve sarmaya asla hayır demem olsada yesek iyiydi:)yapanın eline sağlık yiyenlere afiyet şeker olsun

Sema'dan Lezzetler dedi ki...

Komşunun ellerine sağlık canım nefis bir sofra sevgilerimle..:)

Tuğba Mutfakta dedi ki...

Hepsi birbirinden lezzetli görünüyor komşunuzun ellerine sağlık canım :)

vişnap dedi ki...

Harikalar canımm vallahi karnım acıkmaya başladı bloğunda gezerken hepsi ayrı nefisler.sevgilerimle.