25 Mart 2014 Salı

ISPANAKLI YUMURTALI ZARF BÖREK

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime günaydınlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.oğlumun sınavıda çok şükür atlattık.mesajlarıyla destek olan tüm arkadaşlarıma çok tesekkür ediyorum.ALLAH ım tüm çocuklarımıza hayırlı okullar işler nasip eder inşallah  diyerek bugünki tarifimize geçiyorum. bugün sizlerle güzel ve lezzetli bir börek tarifi paylaşmak istiyorum.sizlerde denemek isterseniz buyrun bakalım.





1 kilo yufka
1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı süt
3 tane yumurta
1 bağ ıspanak
1 tane yumurta
tuz,pulbiber,karabiber
yumurtanı nbirinin sarısı üzerine ayrılacak.
ıspanak yıkanıp ayıklanır ve ince ince kıyılır.tavada az sıvıyağda 1 tane yumurta pişirilir.pişen yumurta çatalla ezilir.ıspanağa tuz,pulbiber,karabiber ve ezilen yumurta eklenir ve karıştırılır.süt sıvıyağ ve yumurta çırplır.
yufkanın 1 tanesi düz bir zemine serilir.üzerine hazırlanan harç sürülür.diğer yufkada serilir ve tekrar harç sürülür.iki kenar birleştirilir.diğer iki kenar da birleştirilip yufka kare yapılır.ortasına ıspanklı harç döşenir ve köşeler ortada birleşecek şekilde katlanır.diğe ryufkalarda bu şekilde hazırlanıp üzerine yumurta sarısı sürülür.
200 derece fırında pişirilir.
afiyet olsun.




19 yorum:

Pinarintarifdeftet dedi ki...

Canım ellerıne saglık..nefıs görünüyor..sevgılerımı bırakıyorum

SULTANLARIN DÜNYASI dedi ki...

ellerinize sağlık çok lezzetli görünüyor...

Banu dedi ki...

Ellerine sağlık böreğin şekline bittim dilimli hali milföy sanki afiyet şeker olsun sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Zarf böreği çok severim canım elleri
ne sağlık öpüyorum...

Armina dedi ki...

Farklı ve leziz bir börek olmuş ellerine sağlık canım.

Unknown dedi ki...

Harika bir görüntü, nasıl güzel kabarmış. Ellerine sağlık canım..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

nasıl çekti anlatamam, enfes görünüyor.
ellerine sağlık canım.

Emel Yılmaz Akan dedi ki...

Canım benim zarf böreğini bende bol süt ve yumurta ile yaparım ve yumuşacık bir lezzet ortaya çıkar üstelik sen birde ıspanaklı yaparak lezzeti ikiye kaymalmışsın sanırım olsa tepsinin yarısını yerdim…
Nefissss olmuş ellerine sağlık sevgiler...

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Insallah ogulcugun guzel haberler alir. Borek miss gibi olmus ellerine saglik..afiyetler olsun..

durutarifler dedi ki...

OOOO içi Osmancık usulü
Ellerine sağlık
Benim oğlumda girdi sınava
Sevgiler

CANBOGAZDAN dedi ki...

nasil guzel kizarmis ellerine saglik ablacim, sevgiler :)

ilhan dedi ki...

Gecenin bu saatinde yukarıdaki tabağın hepsini yiyebilirim. Sonra ne olur bilemem tabii. :)) Ellerinize sağlık.

ELANIN TARIFLERI dedi ki...

Ispanaklı böreği çok severim, şeklide değişik olmuş. Ellerine sağlık

Sweety Mutfak dedi ki...

Ispanakli her türlu boregi cok severim. Ellerine saglik ♡

birincisin dedi ki...

Eline sağlık,börek nefis görünüyor.Oğlunun sınavından da umarım çok güzel sonuç alırsınız,inşallah emekleri boşa gitmesin.Selam ve svegiler...

gülay mutfakta dedi ki...

ellerize saglik
bir bardak cayla ne guzel gider simdi:)
sevgilerimle

Lezzetli Sanatlar dedi ki...

Sevgili Gülsüm, ellerine sağlık, börek nefis ve çok iştah açıcı duruyor.
Oğulcuğuna da başarılar diliyorum.
Sonuçlar istediğiniz gibi olur inşallah.
Sevgiler...

lavantalimon dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel çıtır olmuş çok sevgiler

Unknown dedi ki...

hmm ellerine saglik hic denemedim sma denemem gerek :)