23 Kasım 2010 Salı

MİMLENDİM

hasret arkadaşım(hasretli lezzetler)beni mimlemiş.teşekkür ederek cevalarımı vermek istedim
en sevdiğiniz kelime:sevmek
en nefret ettiğiniz kelime:küfür bazında her kelime
sizi ne heyecanladırır:hiç beklemediğim bir anda yapılan sürpriz
heyecanınızı ne öldürür:umursanmamak
en sevdiğiniz ses:oğlumun anneeee dediği ses
nefret ettiğiniz ses:her türlü yükses ses
hangi mesleği yapmak istemem:şöförlük
hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz:uçabilmek
kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz:ben yinede kendim olmak isterim
nerede yaşamak isterdiniz:deniz ve yeşilin birarada olduğu küçük bir kasabada yaşamak çok güzel olurdu bence.
en önemli kusurum:ani tepki vermek
size en  çok keyif veren kötü huyunuz:sabırsız olmam(ama onun heyecanınıda orda zaten)
kahramınınız kim:polyanna
en çok kullandığınız kötü kelime ne:utanarak söylüyorum.:(( salak
şuanki ruhhalınız ne:şuan moralim yerlerde
hayat sloganıızı hangi cümle özetler:herkesi sev,saygı göster,kimseyi küçük görme.
mutluluk rüyanız ne:huzur
sizce mutsuzluğun tanımı:hiçbirşeyden memnun olmamak
nasıl ölmek istersiniz:yatağımda,çocuklarmın yanında ve huzurlu
öldüğünüz zaman cennete giderseniz allahın size söylemesini istediğiniz şey:hep cennette kalacağımı söylemesi

Hiç yorum yok: