21 Kasım 2010 Pazar

narlı irmik tatlısı


herkese günaydın arkadaşlar.bayram tatili sona erdi.herkes işlerine okullarına döndü.ben kendi adıma düzeni sevdiğim için tatilin bittiğine üzüldüm diyemiyecem.çalışanlar alınmasın lütfen.
haftaya mutlu başlayalım mutlu devam edelim inşallah.
bayram umarım herkes için güzel geçmiştir.benim içinde çok güzeldi.kızkardeşim geldi bu bayram istanbuldan.yoğun bir hafta geçirdik beraber.ziyaretler misafirler derken anlamadık haftanın nasıl geçtiğini.neyse haftaya tatlıyla başalayalım tatlı tatlı devam etsin istedim ben.herkese bol neşeli mutlu haftalar dileyerek tarifime geçiyorum.
malzemeler:
1kilo süt
1su bardağı tozşeker
1su bardağı irmik
1pk vanilya
1çay bardağı hindistan cevizi
1limon kabuğu rendesi
süslemek için nar taneleri
tencereye süt,şeker,irmik alınır ve karıştırarak pişirilir.koyulaşınca içine hindistan cevizi,limon kabuğu rendesi ve vanilya eklenir karıştırılır.daha sonra kalıba dökülüp soğumaya bırakılır.
tatlı dolapta bekletılıp çıkarılınca servis tabağına ters çevrilir ve üstü narlarla süslenir.
afiyet olsun.

Hiç yorum yok: