25 Şubat 2011 Cuma

mayonezli kuskus salatası

hepinize ayrı ayrı günaydınlar ve hayırlı cumalar diliyorum.bugünde sizlere yine güzel bir  salata tarifi vermek istiyorum arkadaşlar.ben kuskus salatasını çok yapıyorum ama bu şekilde ilk defa yaptım.ben ve arkadaşlarda çok beğendiler.salata sevenler mutlaka denemeliler bence.

malzemeler:
yarım paket kuskus
3vaya 4 adet kornişon turşu
1 büyük havuç
1kutu konserve mısır
yarım demet dereotu
1 kase sarımsaklı yoğurt
3 yemek kaşığı mayonez
tuz,pulbiber,az zeytinyağ
kuskus bol suda haşlanır ve soğumaya bırakılır.hazırlanan sarımsaklı yoğurtla mayonez çırpılır ve soğuyan kuskusla karıştırılır.daha sonra turşular doğranır, havuç rendelenir ve mısırda eklendikten sonra doğranmış dereotuda ilave edilir.az tuz yağ pulbiberde ilave edildikten sonra karıştırılır ve servis yapılır.afiyet olsun.


Hiç yorum yok: