30 Kasım 2011 Çarşamba

TAHİNLİ KEK

herkese günaydınlar ve mutlu sağlıklı bir gün diliyorum.bugun sizlere güzel bir kek tarifi vermek istiyorum.aslında birçok blog arkadaşımda bu keki gördüm ama denemeyenler veya farklı bir tarif isteyenler birde bu tarifi denesinler istedim. arkadaşlarım bu keki çok beğendiler.emin olun sizde denediğinize pişman olmayacaksınız.ayrıca bu keki ÇAY KAHVE BAHANE etkinliği için sevgili ÖZLEM e göndermek istiyorum .buyrun bakalım tahinli kek tarifimize.


malzemeler
3 yumurta
1 su bardağı tozşeker
1 su bardağı sıvıyağ
3 yemek kaşığı tahin
1 su bardağı süt
1 pk kabartma tozu
un
üstü:3 yemek kaşığı tahin,1 yemek kaşığı tozşeker,1 çay  bardağı ezilmiş ceviz
yumurta tozşekerle beraber çırpılır.süt  tahin ve sıvıyağ da ilave edildikten sonra bütün malzemeler çırpılır.hamura elenen un ve kabartma tozu da iave edildikten sonra karıştırılıan hamur borcama dökülür ve 180 derece fırında pişirilir.
pişen kek fırından çıkınca soğumadan tahin sürülür ve tozşekerle ceviz ekilir.
afiyet olsun.

Hiç yorum yok: