17 Haziran 2011 Cuma

hindistan cevizli un kurabiyesi

herkese günaydınlar ve hayırlı cumalar diliyorum arkadaşlar.haftayı güzel bir kurabiye tarifiyle kapatmak istiyorum.bir süre önce blogunda görüp not aldığım SİHİRLİ MUTFAĞIM BETÜL  arkadaşımın bu tarifi benim beklediğimden çok çok güzel bir tarif oldu.orjinal tarif için arkadaşımın blogunu ziyaret edebilirsiniz.

ben yeni denediğim için yarım ölçü yaptım.ama bayağı çok kurabiye oldu.siz isterseniz 1 ölçü yapabilirsiniz.
malzemeler:
1/2 pk yumuşak margarin
1/2 çay bardağı sıvıyağ
2 yemek kaşığı pudra şekeri
1pk vanilya
1 çay bardağı hindistancevizi
aldığı kadar un
üstü:hindistancevizi ve pudraşekeri
margarin sıvıyağ ve pudra şkeri derin bir kapta karıştırılır.hindistan cevizi ve vanilyada ilave ettikten sonra hepsi karıştırılır ve azar azar un ilave edilir.kulak memesi yumuşaklığında hamur yapıldıktan sonra elimizle yuvarlak top yapılıp tapsiye dizilir.180 derece fırında pişirilir.
pişen kurabiyeler fırından çıkar çıkmaz hindistan cevizi ve pudra şekeri karışımına bulanır.servis yapılır.
afiyet olsun.
NOT:üstü için kullanılan hindistan cevizi ve pudra şekerini gözkararı karıştırdım.

Hiç yorum yok: