10 Haziran 2011 Cuma

MİM

herkese günaydınlar ve hayırlı cumalar diliyorum. diliyorum.sevgili arkadaşım ŞERİFE beni mimlemişti.bu arada canım benim sana yorum yazamıyorum.inşallah bu postu okursun.yorum sayfanda profil çıkıyor.daha önceki postlarda nasıl düzeltileceğini anlatmıştım.inşallah düzelirde bende yazmaya devam ederim.gelelim mimi cevaplamaya.ilk mimin konusu
BEN KÜÇÜKKEN ....SANIYORDUM...(saçmalıklar)
ben küçükken mutfak robotunu mutfakta iş yapan gerçek robot sanıyordum.sonra sı benim için büyük bir hayal kırıklığı oldu.
ben küçükken sanatçılar hep sahnede giydikleri tuvaletlerle gezerler sanırdım.
GÜNE BAŞLAMAK İSTEDİĞİN ŞARKI
açık söylemek gerekirse bu aralar depresyon takılıyorum.o yüzdende sadece bu şarkıyı dinliyorum.
evettt gelelim şerifenin bugunki postundaki mime.bu mim çok hoşuma gitmişti.bunu kendime göre değiştirip ayrı bir mim yapmak istedim.nedenine gelince
bugunki yorumlarda sevgili arkadaşım  SEVAL bana bir soru sormuş.bu lezzetleri gerçekten yiyormusun, nasıl böyle zayıfsın diye.daha öncedende bir kaç arkadaşım aynı soruyu sormuştu.buyrun bakalım bende kilo almama teknikleri
ben asla alkol veya sigara kullanmam
ben asla asitli içecekler içmem(kola vs)
ben asla çaysın duramam ama şekersiz
ben asla uzun süre yemek yemeden duramam
ben asla ramazan da dahil 3 çeşit yemek yemem(tek veya 2 çeşit)
ben asla davetlerde bir dilimi iki yapmam(çeşit çoksa)
ben asla sakatat yemem
ben asla dondurma yemem
ben asla çok yağlı çok tuzlu yemek yapmam ve yemem
ben asla sebze yemeklerine et katmam
ben asla ekmek arası yiyecekler yemem
vs.. vs....
bu mim çok hoşuma gitti yaaaaaa.BEN ASLA MİMİNE (SADECE BESLENME) bütün arkadaşlarımı davet ediyorum.

Hiç yorum yok: