16 Eylül 2011 Cuma

hanımeller ve mim

hepinize günaydınlar ve mutlu neşeli haftasonları diliyorum.bugun sizlere çok kolay ve değişik bir tarif vermek istiyorum.hazır büskividen yapılan farklı bir lezzet.bence  mutlaka denemelisiniz.buyrun bakalım tarifimize.
malzemeler:
2 paket hanımeller büskivi
1 poşet kremşanti
1 su bardağı süt
1 kase hindistan cevizi
yarım su bardağı sütle beraber kremşanti çırpılır.yarım su bardağı süt  bir kaseye alınır.hanımellerden bir tane alınır ve düz tarafına kremşanti sürülür.diğer bir hanımeller kremşantinin üstüne kapatılır.yani iki hanımeller büskivi arasına kremşanti sürülerek birbirine yapıştırılır.yapıştırılan hanımeller büskivi önce süte batırılır ve ardından bol hindistan cevizine bulanır.heryeri hindistanceviziyle kaplanan büskiviler bir tepsiye dizilir ve üstü kapatılarak bir gece derindondurucuda saklanır.
afiyet olsun.

sevgili arkadaşım HÜLYA nın mimi nide unutmadan cevaplamak istiyorum.mimin konusu ölmeden önce ne yapmak istersiniz.
ben ölmeden önce çocuklarımın güzel bir hayatlarının olduğunu görmek istiyorum.inşallah  ALLAHım bana bunu gösterir.kendi adıma dünyanın heryerini gömek isterdim tabikiiii.
bu mim cevaplamak isteyen tüm arkadaşlara gelsin.

Hiç yorum yok: