3 Şubat 2012 Cuma

PUDİNG Lİ KURABİYE

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime hayırlı cumalar diliyorum ve tüm müslüman aleminin mevlüt kandilini kutluyorum..bugun sizlerle yapımı çok kolay ve lezzeti harika bir kurabiye tarifi paylaşmak istiyorum.yaparken bu kadar az malzemeyle bu kadar güzel bir kurabiye olacağını tahmin etmemiştim ama nefis ağızda dağılan bir kurabiye oldu.şimdiye kadar denemeyen arkadaşlar varsa mutlaka denemelerini tavsiye ediyorum.ayrıca bu tarifi PORSELEN DEMLİK ÇAY KEYFİ ETKİNLİĞİ için sevgili arkadaşım GÜLO ANNE ye göndermek istiyorum.
ETKİNLİK HAKKINDA BİLGİ:
düzenlemiş olduğum etkinlik devam etmektedir.son tarih 9 şubat.10 şubatta kazanan kişiyi açıklayacam.
http://mutfagabuyrun.blogspot.com/2012/01/hediye-etkinligim-var.html


malzemeler:
1 pk vanilyalı puding
1 su bardağı sıvıyağ
un
üstü:pudraşekeri
derin bir kaba toz puding dökülür.üstüne 1 su bardağı sıvıyağ eklenir ve karıştırılır.en son azar azar un ilave edilerek yumuşak bir hamur yapılır.küçük yuvarlaklar yapılıp tepsiye dizilir.170 derece fırında pişirilir.soğuyunca üstüne pudra şekeri serpilerek servis yapılır.
afiyet olsun.

Hiç yorum yok: