27 Nisan 2011 Çarşamba

çeşit çeşit krep

tüm arkadaşlara günaydınlar ve mutlu neşeli bir gün diliyorum.bugun sizlere yaptığım krepleri vermek istiyorum.eminim krep yapmayı bilmeyen yoktur ama ben yinede blogumda bulunması için geçenlerde kendime kahvaltıda nasıl sunduğumu vermek istiyorum( yanlış yazmadım.sadece kendime yaptım:))))))

marmelatlı krep


vişne reçelli krep


kaşarlı krep
krepi yaptıktan sonra arasına rendelenmiş kaşar koydum ve ikiye katlayıp tavada kaşar eriyene kadar kısık ateşte beklettim.bence harikaydı.
KREP:
2 su bardağı süt
1.5 su bardağı un
2 yumurta
biraz tuz
un yumurta ve süt pürüzsüz bir kıvam olana kadar çırpılır.az tuz ilave edilir .yanmaz tava bir kere olmak üzere yağlanır ve karışımdan bir kepçe ince olacak şekilde dökülür.arkalı önlü pişirilir.


afiyet olsun.
bu arada kreplerin hepsini ben yedim:)))))))))))))

Hiç yorum yok: