5 Temmuz 2013 Cuma

bahçe keyfi

tüm arkadaşlarıma iyi akşamlar  dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.bu akşam  sizlerle geçtiğimiz günlerde arkadaşımızın bahçe evinde aldığı günden resimler paylaşmak istiyorum.gerçekten herşey harikaydı.sizlerinde beğenmeniz dileğiyle buyrun bakalım.

semaver ve mangal bir arada

masa hazırlanırken

peynirli börek

tarçınlı kurabiye

semizotu salatası

tuzlu simit

fiyonk tatlısı

köz patlıcan salatası

köfte pilav

fulya pastası

meyve tabağı

bahçeden görüntü

bahçenin güzelliği

10 yorum:

tatlı sefam dedi ki...

hangı bırıne yorum yazayım hepsı cok guzel hele cay afıyet olsun sıze

Nursevin SÖNMEZ dedi ki...

sefanız olsun. Ne güzell ..

Unknown dedi ki...

Ne güzel bir bahçe insanın ömrüne ömür katar nitelikte afiyet olsun canım öpüyorum...

tosbagalar dedi ki...

süpermiş aklım kaldı

pembe kekik dedi ki...

Keyfiniz bol olsun canım. Mutlu hafta sonları. Sevgiler.

ihlamurcum dedi ki...

Çok keyifli bir ortammış,semaver keyfine bayılırım.Arkadaşınızın da ellerine sağlık.

Fatma Basaran dedi ki...

Harika görüntüler bunlar.arkadaşınızın eline sağlık. Ben salata türlerini cok severim.oyüzden semizotu ve köz patlıcan salatası çok ilgimi cekti.tabi mangala da asla hayır demem.bahcede çok güzelmiş. Ağız tadı ile otururlar inşallah. Sevgiler

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

ohhh ohhh bahçede ikramlıklarda harika sefanız bol olsun
sevgiler

Unknown dedi ki...

Bahçe gibisi yok galiba bunu çok iyi anladım yediğinin içtiğinin tadı başka oluyor.. bu arada o mangalda pişen çay harika olmuştur demi??

durutarifler dedi ki...

Ohhh sefanız olsun.
Semaver ve mangal güzelmiş gerçekten
Sevgiler