10 Temmuz 2013 Çarşamba

rulo patetesli börek(milföyden)

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime günaydınlar diliyorum.her gününüz sağlık,mutluluk ve huzur içinde geçsin temennisiyle bugün sizlerle milföy hamurundan yapabileceğiniz kolay bir örek tarifi paylaşmak istiyorum .sizlerde denemek isterseniz buyrun bakalım.

milföy hamurlarının 4 dilimi alınır ve yanyana getirilerek birleşecek şekilde açılır.diğer 4 dilimde aynı şekilde açılır ve ikisi yanyana getirilerek büyük dikdörtgen olacak şekilde açılır.kenarına hazırlanmış patetesli harç döşenir ve rulo sarılır.rulo tam kesilmeyecek kadar dilimlere ayrılır.üzerine yumurta sarısı sürülerek 200 derece fırında pişirilir.kesiklerden tekrar tam olarak kesilir ve servis yapılır.
afiyet olsun.

19 yorum:

tatlı sefam dedi ki...

cıtır cıtır ne guzel olmustur elıne sağlık

Fatma Basaran dedi ki...

patatesli böreği çok severim.çocuklarda bu konuda bana çekmiş.buda pratik bir tarif.çocuklara sahurda falan güzel olur.ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık çıtır,çıtır olmuşlar öpüyorum...

Basit Yemek Tarifleri dedi ki...

Ellerinize sağlık, çok güzel görünüyor...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Çıtır çıtır nefis ellerinize sağlık.Ramazanınız mübarek olsun...

kış güneşi dedi ki...

esas oruçda insanın canı çekiyor eline sağlık canım

Gurme Şirine dedi ki...

sahurda börek çok iyi oluyor...
oh mis...
ellerine sağlık canım....

keyiflisofram dedi ki...

Çıtır çıtır nefis görünüyor ellerine sağlık :)

anne eli gibi dedi ki...

eline sağlık canım nefis görünüyor,hayırlı ramazanlar...

huuuubakbi dedi ki...

eline sağlık canım hayırlı ramazanlar.sofralarınız bereketli olsun

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Uyduruk yemeklerle gunleri gecirince aksam vakti bloglara yapisip kaliyorum resmen..borekler nefis olmuslar..insanin cani istiyor:)) ellerine saglik diyorum sevgiler

ihlamurcum dedi ki...

Bu milföy nasıl bir lezzettir ki,içine ne koysak yakışıyor.Elinize sağlık, nefisss

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık canım çekti :(

Sema'dan Lezzetler dedi ki...

Eline sağlık canım çok lezizler sevgilerimle

Sema'dan Lezzetler dedi ki...

Eline sağlık canım çok lezizler sevgilerimle

kalpkurabiye dedi ki...

merhaba ablacım..
böreklerin çok güzel görünüyorlar :)
ellerine sağlık..
hep klasik üçgen yapıyoruz ya milföyü bu halınıde çok sevdim:)
sevgiler..

*mehtap dedi ki...

çıtır çıtır bir börek nefis..

Adsız dedi ki...

Patatesi iç harcı konusunda yardım mümkünmü? Selam ve teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Patetes harcı ornegi varmı acaba kolay ulasabilecegimiz ve bu tarife uygun olan..