3 Temmuz 2013 Çarşamba

BEN GELDİMMMMM

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime günaydınlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.kısa bir tatilin ardından sizlerle kavuştuğum için çok mutluyum.artık kaldığımız yerden devam edebiliriz.evime gelir gelmez beni güzel bir süpriz karşıladı.geçtiğimiz günlerde sevgili blog arkadaşım AB-I HAYAT ın düzenlemiş olduğu ÇORUM YEMEKLERİ ETKİNLİĞİ nden kazamış olduğum HETAP UN um benim geldiğim gün kargoyla gelmiş.buradan sevgili AB-I HAYAT a ve HETAP UN teşekkürlerimi gönderiyorum.


9 yorum:

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım hoş geldin umarım ıyı bir tatil geçirmişsindir iyi günlerde tüketmek nasip olsun ramazanda güzel hamurişleri yapıp paylaşırsın inşallah sevgilerimle

kış güneşi dedi ki...

hoşgeldin canım ununu ramazanlık yaparsın artık yerken bizlerinde kulakları cınlasın

Unknown dedi ki...

Canımmm hoş geldin ununu sağlıklı günlerde,cici mamalarda kullan öpüyorum...

tatlı sefam dedi ki...

hosgeldın bakalım unla neler yapıcan

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

Hos geldin sefa getirdin.

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

hosgeldin canım....

banada geldi hatap un :) gule gule kullan..

sevgiler...

Unknown dedi ki...

Hoşgeldin canım:)

Afiyetle yemeknasip olsun inşallah:)
Öpüyorum canım:)

durutarifler dedi ki...

Hoş geldin.:)
Kazendığın unla harika şeyler yapacağına eminim arkadaşım
Sevgiler

vişnap dedi ki...

Hoş geldin canımmm Hatap un çok kaliteli bir un hamur işlerine harika lezzetler katıyor,afiyetle tüketmen dileği ile sevgilerimle..