25 Ağustos 2011 Perşembe

bir iftar menüsü daha

herkese günaydınlar ve sağlıklı ve mutlu bir gün diliyorum.bu arada blogumun yaşını kutlayan ,mesajlarıyla beni yanlız bırakmayan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.iyiki varsınız .hepinizi ayrı ayrı çok seviyorum. .ramazan ayının son günlerine girerken bugunde sizlere fikir vermek adına bir menü daha  vermek istiyorum.
tarhana çorbası
domates salatası
etli patates yemeği
makarna
vişne kompostusu
kadayıf
kadayıf

vişne kompostusu

malzemeler:
patates
1 kurusoğan
kuşbaşı et
az domates salçası,az biber salçası
2 yemek kaşığı pirinç,tuz,kırmızı pul biber
kuşbaşı etler tencereye alınır ve az yağla kavrulur.kavrulan etlerin üstüne 1 kuru soğan doğranıp ilave edilir  ve kavurmaya devam edilir.salçada ialave edildikten sonra dğranmış patatesler ilave edilir ve az kavrulur.kavrulan patatese üsütnü geçecek kadar sıcak su ilave edilir.pirinçte ilave edilrek tuz ve az kırkızı pul biber ilave edilerek kısık ateşte pişirilir.
afiyet olsun.














Hiç yorum yok: