8 Ağustos 2011 Pazartesi

mayalı hamurdan pizza

herkese günaydınlar ve mutlu sağlıklı bir hafta diliyorum.yeni bir haftaya başlarken sizlere sahurda yapabileceğiniz kolay ve lezzetli bir pizza tarifi vermek istiyorum.bu pizzayı istanbuldan gelen gelinimiz sahur için bize yapmıştı.ellerine sağlık diyerek tarife geçiyorum.denemek isteyenler buyrun bakalım.




malzemeler:
mayalı ekmek hamuru
(biz fırından aldım ama siz kendiniz hazırlayabilirsiniz)
3veya 4 adet domates
kaşar peyniri
sivribiber
sucuk
mantar(ben yemediğim için  kullanmadık)
yağlanmış tepsiye hamur açılarakyerleştirilir.domateslerin kabuğu soyulur ve rendelenir.bir tavaya az sıvıyağ alınır ve rendelenen domatesler 5 dakıka kavrulur.hafif soğuyunca pişen domatesler hamurun üstüne dökülür ve kaşıkla heryerine dağıtılır.daha sonra doğranmış sucuk,mantarve biberler hamurun heryerine dizilir.fırında 200 derece fırında pişirilir.fırından çıkmadan 5 dk önce rendelenmiş kaşar peyniri tepsinin heryerine ekilir ve fırında eriyene kadar bekletilir.sıcakken servis yapılır.
afiyet olsun.

.

Hiç yorum yok: