15 Ağustos 2011 Pazartesi

kolay 2 çeşit pizza

hepinize günaydınlar ve mutlu sağlıklı bir hafta diliyorum.bugun sizlere geçen gece sahurda küçük oğlumun ısrarına dayanamayıp yaptığım kolay   pizzaların  tarifini vermek istiyorum.aslında tarif verecek fazla bir şey yok ama ben yinede yazayım.


malzemeler:
1 çay bardağı yoğurt
yarım çay bardağı sıvıyağ
1 yumurta
aldığı kadar un
1 çay kaşığı kabartma tozu ve az tuz
üst malzeme :ketcap,sucuk,sosis,kaşar,zeytin
bütün malzemeler karıştırılarak yumuşak bir hamur yapılır.teflon tencere veya tava nıza göre açılır.tencerenin dibine az sıvıyağ konur ve açılan hamur yerleştirilir.hamurun üstüne biraz ketçap sürülür.daha sonra doğranmış sosisler dizilir ve tencerenin kapağı kapatılarak kısık ateşte yaklaşık 5 dk pişirilir.daha sonra üstüne dilimlenmiş kaşarlar dizilir ve tencerenin kapağı tekrar kapatılır ve kaşarların erimesi beklenir.
sıcakken servis yapılır.
afiyet olsun.



ilk pizzamızın üstüne sadece ketcap,sosis ve kaşar kullandım.




buda 2. pizzamız.üstüne ketcap sürdükten sonra doğranmış sucuk ve yeşil zeytin kullandım.en son kaşar rendesi döküp ,erince ocaktan alıp servis yaptım.afiyet şeker olsun.





Hiç yorum yok: