3 Aralık 2010 Cuma

bayram baklavası ve kahvaltı menüsü

herkese hayırlı cumalar arkadaşlar.gününzün mutlu huzurlu geçmesi dileğimle bugun kurban bayramı baklavalarını vermek istiyorum.biliyorum biraz geç kaldım ama vermeden de edemedim.

has baklava.ama ben tadına bakamadım.ben bakayım diyene kadar annem paket yapmış istanbula abime yollamak üzere kaldırmış.napalım uzaktakiler biraz daha kıymetli oluyorlar sanırım.


buda burma baklava.buda kızkardeşim ve benim için.tadı harikaydı.tarif veremeyecem.çünki ben yapmadım.annem yaptı.herşeyi tam kıvamında bir baklavaydı.kızkardeşimle ikimiz tepsinin yarısını yemişizdir sanırım.

kahvaltıda kızkardeşimle beraber yaptıklarımızdan patetes köfte

buda herşeyi yemeyen yiğenim için yapılan sigara böreği

kahvaltıda olmaz demeyin.kahvaltı saati öğlene yakın olunca lahana sarmada çayın yanında güzel oluyor.

görüntüye aldanmayın.tadı harikaydı.kek hastası olan yiğenim için yapığım pudingli kek.tarifini daha sonra verecem.
kahvaltılıkları resimleyemedim.insallah birdahaki sefere masayı çekip koyarım.

Hiç yorum yok: