1 Aralık 2010 Çarşamba

ÖDÜLLENDİM VE MİMLENDİM

günaydın arkadaşlar.gününüz aydın mutlu ve neşeli geçsin inşallah.sabah blogumun başına geçtiğimde ben çok mutlu oldum.günümde böyle devam eder inşallah.

ŞİFALI YEMEK TARİFLERİ yani sayın fuat gencal beni ödüle layık görmüş.çok teşekkür ederim.çok mutlu oldum.bende bana layık gördüğünüz bu ödülü tüm blog arkadaşlarıma gönderiyorum.sevgiler.
ve savgili LEZZET ADASI  arkadaşım beni mimlemiş. bende memnuniyetle cevap verecem.
teşekkür ederim arkadaşım.Allahım yeni yılda tüm dileklerini kabul eder inşallah.
YENİ YILA KİMLERLE VE NASIL GİRMEK İSTİYORSUN?
ailemle girmek isterim
YENİ YILDAN BEKLENTİLERİNİZ NEDİR?
yeni yıldan maddi hiç bir beklentim yok.sadece sağlık  huzur  çocuklarımada sağlıklı uzun ömür istiyorum.
YENİ YILDA NELER YAPMAK İSTİYORSUN?
yaptığım işte ilerlemek istiyorum.
YENİ YIL SENCE NE DEMEK?
bence bir yaş daha yaşalandık demek.neyse ALLAH sağlık versin değilmi.
YENİ YILDA NE OLURSA ÇOK MUTLU OLURSUN?
yeni yılda işimde ilerleme yapabilirsem çok mutlu olurum.
YENİ YILA DAİR MESAJIN NEDİR?
Allahım herkesin gönlüne göre versin.para isteyene para,bebek isteyene bebek,ev isteyene ev,sağlık isteyene sağlık veeee bu böyle devam eder.

Hiç yorum yok: