29 Aralık 2010 Çarşamba

OLAY TOTAL EFFECTS DEN 5.000 ADET GÜNDÜZ KREMİ HEDİYE

Sanırım çoğumuz denedim biliyorum sitesini biliyorsunuzdur. Bende bu siteye üyeyim. Burada yeni çıkan ürünleri deneyerek fikirlerimizi belirtiyoruz.

Neyse gelelim esas konuya sitedeki “Ben de Olay Total Effects Denemek İstiyorum”programına katıldım bana kimse zincir davetiyesi göndermediği için bende kendi zincirimi kendim oluşturdum. Şimdi sizden bu zincirime katılmanızı istiyorum eğer en uzun zinciri biz oluşturursak zincirdeki üyelerede birer adet “Olay Total Effects gündüz bakım kremi" hediye edilecektir.


Sadece bu da değil “Ben de Olay Total Effects Denemek İstiyorum”zincirini yaratan 1 (bir) üye 3.000TL değerinde; 2.,3.,4.,5. Üyeler ise 1.000TL değerinde Boyner alışveriş çeki kazanacaklardır.

Sizden yapmanızı istediğim zincir linkime tıklayarak mail adresinizle katılmak ve eğer varsa blog, facebook yada twitter.den bu konumu duyurarak zincirime katılım sağlamak, umarım çok şey istemiyorumdur. Katılım üyelik gerektirmiyor sadece mail adresiniz yeterli.

Sizde 5.000 adet Olay Total Effects'ten birini kazanmak istiyorsanız bana katılın.



Hiç yorum yok: